Ik denk even na en kijk dan naar buiten en zie dat het regent. 'Oké misschien mag je ook wel blijven eten als je wil en als het van mijn broer mag.' 'Als ik jullie niet van last ben?' 'Nee dat ben je zeker niet.' 'Oké doe jij alvast je jas aan dan pak ik je koffer, hij staat namelijk nog op mijn kamer.' en weg is hij. Ik loop naar de gang en nu valt het me pas op dat hij eigenlijk helemaal niet een villa heeft het is wat groter dan een 1 gezinswoning. Ik trek mijn jas aan en Niall komt de trap afgelopen(lopen kan je het niet echt noemen meer tree voor tree). Als hij benden is zet hij mijn koffer met een zucht neer. 'Wat hebben meiden toch een zware koffer, echt wat hebben ze er allemaal in zitten?' Klaagt Niall terwijl hij zijn jas en schoenen aantrekt. 'Nou ze hebben er jurkjes, broeken kort en lang, t-shirtjes, hemdjes, rokj-' 'Ja ik snap het al je mag nu wel stoppen. Maar kom je mee naar buiten en je mag zelf je koffer dragen.' 'Een echte gentleman zie ik.' zeg ik met sarcasme. 'Ja klopt.' hij doet de deur open en we lopen naar zijn auto(zwarte Range Rover foto zijkant). Ik leg mijn koffer in de kofferbak en wil bijna naar de rechter kant van de auto lopen maar bedenk me dan al snel dat ik naar de linker kant moet. Ik ga zitten en Niall start de auto.
'Ik denk dat we wel een klein probleempje hebben.' zeg ik. 'hoezo dan?' Vraagt Niall een beetje verbaast. 'Nou mijn broer mag One Direction nou niet bepaald.' 'Ooh maar weet hij wel dan dat ik het ben?' 'Ja als hij heeft opgelet moet hij het weten.' Niall moet lachen en omdat hij zo'n aanstekelijke lach heeft kan ik niet niet mee lachen. Ik pak mijn mobiel en stuur Dennis een berichtje: kan Niall(de jongen die mijn koffer had) bij ons blijven eten?
Bijna meteen krijg ik een berichtje terug: Is dat die Niall van One Direction
Di: ja klopt en hij is echt heel aardig dus mag het
D: oke is goed we eten wel boerenkool met rookworst
Di: oke bedankt we zijn nu onderweg zullen er zo wel zijn'Je mag blijven eten we eten wel wat typisch Nederlands.' ' Ik vind niet erg ik hou wel van wat nieuws.' zo is het een tijdje stil totdat ik me ineens bedenk dat ik Niall helemaal geen vragen heb gesteld. 'Ik heb jouw nog helemaal geen vragen gesteld.' 'Ga je gang, maar je weet het meeste toch al wel van mij?' 'Ja dat is waar,mwe kunnen het ook andersom doen jij vraagt mij vragen over jou.' 'Oké, laten we beginnen. Wat is mijn lievelings restaurant?' 'Nando's.' 'correct, ehm uit welk land kom ik?' 'Ierland en om precies te zijn Westmeath Mullingar.' 'Oké ik hou op je weet waarschijnlijk alles al en we zijn er trouwens ook, op welk nummer woont hij?' 'Hij woont op 1D.' zeg ik lachend als ik er weer aan denk 'Haha grappig.' we stappen uit de auto en ik pak mijn koffer uit de kofferbak. Dan lopen we naar de deur van het appartementencomplex en Niall drukt op de bel van 1D. We horen Dennis zeggen: wie zijn daar. Niall en Diana zeg ik en we horen een piepje en de deur gaat open. Ik ga voorop, want Niall weet niet waar we heen moeten. Als we het hoekje om zijn zie ik Dennis al in de deuropening staan. Niall stelt zich voor aan Dennis en Dennis stelt zich voor aan Niall.
JE LEEST
The wrong suitcase~on hold
FanfictionDiana verhuist naar Londen. Op het vliegveld neemt ze in alle drukte de verkeerde koffer mee. Wat als ze erachter komt dat de eigenaar niet zomaar iemand is maar DE Niall Horan. Je leest het allemaal in the wrong suitcase