6. Tour

100 5 1
                                    

Diana p.o.v.

'Heey.' zeg ik tegen Dennis als ik het appartement in loop. 'Heey, hoe was het?' 'Leuk, we zijn wel nat geregend.' en terwijl ik dat zeg kijk ik naar mijn kleren. Shit, ik heb de kleren van Niall nog aan. Ik loop naar mijn kamer en wens Dennis nog een goedenacht en plof of het bed neer.

Ik pak mijn telefoon om Niall een appje te sturen, maar hij heeft het zelf al gedaan.
N: Heey, je hebt je kleren hier nog liggen xx
D: Ja ik kwam er ook net achter😊 x
Ik twijfel of ik er ook een x achter moet zetten, maar Niall heeft het ook gedaan.
Ik app nog even met niall en ga dan slapen.

We zijn nu een week verder en ik heb nog een paar keer met Niall afgesproken en het was echt gezellig ik vind hem denk ik echt leuk, maar hij zal mij toch nooit leuk vinden ik ben toch een fan die toevallig zijn koffer had meegenomen. Ik ben ook nog een keer mee geweest naar een interview en heb daar Lou geholpen met het haar doen. Zij is ook echt vet aardig en Lux is echt een schatje. Jammer genoeg moet Niall vandaag weer veder met de Tour in Amerika. Als het goed is zit hij nu ongeveer in Amerika. Nog geen minuut later krijg ik een berichtje.
N: Net geland, duurt nog wel ff voor dat we in het hotel zijn en zo, daarna Skype? Xx
D: jaa hoelang duurt dat nog dan? X
N: anderhalf of twee uur x

Ik kijk op de klok en zie dat het vier uur is. Dan kan ik nog wel boodschappen doen. Ik heb ondertussen ook al een eigen appartement een vriend van Daniël ging verhuizen dus kon ik in zijn appartement. Ik loop naar buiten en ga naar het dichtstbijzijnde metro station. Ten eerste kan ik nog geen auto rijden en ten tweede je staat bijna overal in de file(A/N ik ben laatst zelf in Londen geweest en het was er echt vreselijk druk we hebben iets van 1 uur over 15 km in de buitenwijk van Londen gedaan).

Als ik bij de supermarkt ben haal ik brood en nog wat meer dingen die (bijna) op waren. Ik loop naar de kassa en reken af. Ik besluit om nog een stukje te lopen en mijn oog valt op een blaadje dat bij een Nando's hangt.

Personeel gezocht

Ben jij tussen de 18 en 20 jaar en op zoek naar een baantje?

Vraag binnen naar meer informatie

Ik heb nog geen baantje dus ik besluit even naar binnen te lopen. 'Hallo, kan ik je helpen.' zegt een meisje van mijn leeftijd. 'Ja, ik zag dat jullie nog personeel zochten.' 'Ja, dat klopt ik zal onze team-manager wel even ophalen.' en ze loopt weg.

Ik ben weer thuis en ik heb het baantje gekregen ik moet alleen maar s'avonds werken behalve op zaterdag dan moet ik s'middags werken van 12 tot 4 uur. Ik pak mijn laptop er bij om te kijken of Niall online is op Skype. Jammer genoeg nog niet, maar hij zei ook dat het twee uur ging duren en het is net anderhalf uur verder.
Ik ruim eerst maar de boodschappen op en als ik net klaar ben belt Niall mij op Skype.

'Heeeeey.' zegt Niall als hij in beeld komt. Achter hem is een muur te zien en een deur op de achtergrond hoor je een paar jongens praten. 'Heey, en hoe is het in Amerika?' 'Geweldig, op tour zijn is altijd leuk. Nog wat nog beleefd vandaag?' 'Ja, ik heb een baantje' 'Echt waar dan?' Vraagt Niall enthousiast. 'Bij Nando's' 'Echt, werk je dan in de bediening of achter de kassa' 'Ik heb echt geen idee ik begin morgen' We hebben het over van alles en nog wat als Louis in eens in beeld komt. 'Heeeeeey, Diana.' Heeeeey.' zeg ik terug. Ik hoor Niall geïrriteerd zuchten en hij probeert Louis weg te duwen. Ik pak mijn laptop en zet hem op het aanrecht neer omdat het al half zeven is en ik zin in eten heb. 'Wat ga je doooooeeeenn?' Vraagt Louis. 'Ik ga koken.' antwoord ik simpel. 'Nu heb ik ook honger,' zegt Niall, 'kan je niet wat chips ofzo pakken.' Louis staat zuchtend op en loopt dan waarschijnlijk naar de keuken. 'Eindelijk rust, ik hou echt van Louis, maar soms kan hij zo irritant zijn.' zegt Niall. 'Ik ben het echt helemaal met je eens ik vraag me soms af hoe Harry het vol houdt met hem.' Ach ja, je hebt het nog niet meegenaakt maar Harry kan soms ook echt vreselijk druk en irritant zijn.' 'Ik denk ook niet dat ik dat wil meemaken.' 'haha nee dat wil je inderdaad niet.' Ik kijk wat er in de kastjes ligt en besluit dan pasta te maken. Ik doe de pasta in de pan en maak dan ook een sausje klaar. Het gaat wat langzamer dan normaal, omdat ik ook nog aan het Skypen ben met Niall en Louis. Als alles klaar is besluit ik maar op te hangen. 'Ik ga eten, spreek ik je morgen?' 'Ja en anders wel via WhatsApp.' 'Bye.' Bye Bye.' en we zwaaien allemaal nog een keer en dan hangen we echt op. Ik pak een bord en schep dan de pasta op. Ik ga voor de tv zitten en kijk een beetje wat er op is tot ik op say yes to the dress uitkom, ik keek dit vroeger ook vaak. Wanneer zou ik gaan trouwen en met wie? Vraag ik me zelf af. Als ik het me voorstel zie ik Niall al voor me, maar ik moet maar gauw uit mijn hoofd zetten. We zijn goede vrienden en meer niet.

The wrong suitcase~on holdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu