4.

113 8 0
                                    

Niall is alweer naar huis, tijdens het eten was het erg gezellig en volgens mij mocht Dennis Niall wel. Het was ook echt super grappig hoe Niall keek toen hij het eten zag, maar hij vond het gelukkig wel lekker. 'En wat vond je van Niall.' vraag ik aan Dennis. 'Ik moet eerlijk zeggen hij is erg aardig en heeft ook nog een goed gevoel van humor.' ik besluit om Niall een berichtje te doen dat Dennis hem mag. Haast meteen krijg ik een berichtje terug.
Mooi, ik vond het ook erg gezellig. Misschien nog een keertje afspreken?
Ja lijkt mij een goed plan, kan jij mij Londen een beetje leren kennen.
Dan wel een keer s'avonds hebben we minder kans dat de fans mij herkennen.
We spreken morgen af bij Niall en ik besluit om maar eens te gaan slapen. Ik geef Dennis nog een knuffel en loop dan naar mijn kamer. Ik bots haast meteen tegen mijn koffer op. 'Die pak ik morgen wel uit.' zeg ik tegen me zelf terwijl ik mijn toilettas en pyjama er uit pak. Ik poets snel mijn tanden en doe dan het shirt aan dat ik in de zomer als pyjama gebruik.

De volgende dag 's avonds

Ik kijk nog een keer in de spiegel en pak dan mijn mobiel en portemonnee stop die in een tas. Ik loop de kamer uit en pak mijn jas van de kapstok het is nu juni, maar hetzij vandaag niet echt warm. Ik wacht in het halletje tot ik Niall's zwarte range rover aan zie komen. Hij doet zijn raampje een stukje open. 'Heey, je stond al te wachten.' 'Ja, leek me wat handiger'. 'Stap snel in het is best wel een beetje koud.' Ik loop om de auto heen en stap snel in. 'Waar gaan er als eerst heen.' vraagt Niall nadat ik hem een knuffel heb gegeven. 'Jij bent de gene die hier de weg kent, hoor.' 'Ohja, uhm... we kunnen naar het centrum gaan en daar een beetje rondlopen en misschien kunnen we daarna naar het huis van Louis en Harry rijden, want Liam is daar ook.'(in dit verhaal zit Zayn niet in One Direction niet omdat ik hem niet mag ofzo, maar ze zijn nu met z'n vieren). Ik stem met beide ideeën in en zo lopen we even later langs de Theems. 'Zullen we daar even gaan zitten.' stelt Niall voor wijzend naar een bankje. Ik knik en we lopen richting het bankje, we gaan zitten en kijken naar het rustig kabbelende water. 'Waarom was je eigenlijk in Nederland?' Vraag ik. 'Ik had even zin in wat anders dan Engeland of Ierland en Nederland is een erg leuk land en ze hebben er lekker eten en als er wat is het is hooguit een uurtje vliegen, dus dan zou ik meteen terug kunnen als er iets was.' 'Niet al het eten is lekker hoor.' 'Nou stroopwafels anders wel.' Ik moet lachen om de manier hoe hij stroopwafel zegt. Het klinkt meer als stroepwaffel. 'Lach je me nou uit.' zegt hij nep verontwaardig. 'Nee, ik moest alleen lachen om hoe je stroopwafel zei.' 'Dus je lachte me uit.' trekt Niall er als conclusie uit en misschien heeft hij ook wel een beetje gelijk.
Zo praten we nog een tijdje als Niall's mobiel gaat. 'Ohja, we moeten ook nog naar de jongens.' zegt Niall 'Zullen we dan maar gaan?' stel ik voor. We lopen weer richting de auto als het zachtjes begint te regenen. We gaan automatisch wat harder lopen. We moeten nog een paar straten naar de auto als het begint te storten. We beginnen nu allebei te rennen en om Niall niet kwijt te raken in alle shoppende mensen die een winkel zoeken om te schuilen of onder weg zijn naar hun auto, pak ik zijn hand vast en hij verstrengeld onze vingers. En op dat moment als we zo samen door de regen heen rennen voel ik iets, een gevoel dat ik nog nooit eerder heb gehad. Zijn dit dan die vlinders waar iedereen het altijd over heeft? Veel tijd om daar om daar over naar te denken heb ik niet, want Niall trekt me een zijstraatje in.
Al snel zie ik de auto al staan en Niall had tijdens het rennen al zijn sleutels gepakt, dus we kunnen meteen gaan zitten. 'We hebben niet echt veel geluk met het weer.' zegt Niall. Zijn haar zit door de regen helemaal plat en het ziet er echt best wel schattig uit. Dacht ik dat nou echt? vraag ik mij zelf af ik vind een vriend, tenminste als ik hem zo kan noemen, schattig. 'Als de zomers hier altijd zo zijn ben ik snel weer weg.' zeg ik meer voor de grap, want in Nederland is het ook niet altijd zo mooi weer. 'Nee, je mag niet gaan.' zegt Niall hij probeert mij een knuffel te geven, maar ik duw hem van me af,mniet omdat ik het niet fijn vind integendeel zelfs, maar ik heb geen zin in een ongeluk. 'Zullen we nog even bij mij langs gaan, kunnen we droge kleren aan doen, Louis en Harry wonen toch naast mij,' 'Ja is goed, maar wat voor kleren moet ik dan aan?' 'Je kan wel een joggingbroek of voetbalbroekje lenen.' 'En zei je nou dat Louis en Harry samenwonen.' zeg ik met een grimas op mijn gezicht, want ik ship Larry. 'Ehm ja, ik hoop niet dat je wat tegen homo's hebt.' 'Nee, nee helemaal niet, ik vind dat liefde liefde is en dat het echt niet uit maakt in wat voor een vorm.' we zijn bij Niall's huis aan gekomen. Intussen is het alweer opgehouden met regen en hij zet de auto in de garage.
Ik volg Niall naar boven en loop achter hem aan zijn kamer in.
Ik kijk een beetje rond, als Niall wat kleren uit de lange kastenwand pakt en zie dan een foto hangen met Zayn, Liam, Harry en Louis(en natuurlijk zichzelf). Deze foto heb ik nog nooit gezien, ik loop wat dichter bij om hem beter te kunnen bekijken. Het is wel een foto van dit jaar dat zie ik wel. Ik merk helemaal niet dat Niall naast mij is komen staan.'Dit was het laatste concert met z'n vijven.' zegt hij een beetje betreurd. 'Vind je het jammer dat hij is gestopt?' 'Ja eigen wel. Het was in het begin zo raar om met z'n vieren op zo'n groot podium te staan en alle fans die zo verdrietig waren en alle media die zei dat wij het nooit met z'n vieren zouden redden gaf ons ook nog een extra last op onze schouders, want we moesten ons weer bewijzen.' hij slikt een keer om waarschijnlijk opkomende tranen weg te slikken. Ik geef hem een knuffel en bedenk wat ik nu moet zeggen. 'Maar jullie hebben je zeker bewezen en ik geloof dat het vijfde album echt fantastisch wordt.' Niall krijgt alweer een beetje een glimlach op zijn gezicht. 'Ja dankje Diana, dit had ik echt even nodig.' Ik weet niet meer zo goed wat ik moet zeggen, dus verander ik het onderwerp maar snel 'Welke zijn voor mij?' Zeg ik wijzend naar kleren die vast heeft. 'Ehm dit voetbalbroekje en hier heb je ook nog een voetbalshirt erbij.' Hij pakt het. 'Oeh Real Madrid mijn favo club in het buitenland' 'Je houd van voetbal?' Vraagt Niall. 'Ja, ik heb tot een jaar geleden zelf gevoetbald, toen ben ik gestopt' 'Eindelijk een meisje die ook van voetbal houdt.' 'Ik vind het gewoon leuk, maar waar kan ik me omkleden?' 'Je kan je wel in de badkamer omkleden.' voordat ik de vraag kan stellen waar die is wijst hij het al aan. Als we allebei zijn omgekleed lopen we naar het huis van Louis en Harry.

The wrong suitcase~on holdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu