Part 1

73 5 2
                                    

Iz prošlog dijela....

---- Sjela sam u taxi i uputila se prema aerodromu. Izašla sam iz auta i ušla u ogromnu halu. Ljudi su trčali na sve strane Nekako sam se probila do one ploče sa popisom letova, stala sam i pokušala ubiti sve glasove oko mene da budem u miru. Čekala sam onaj glas ženske što govori koji letovi kada kreću.

*Let 489 za Francusku je upravo otišao, let koji kreće za 20min je let za London

O neee...mislim nisam bila ondje ali ipak želja mi je bila otići dalje, u nepoznato...pa šta nije kraj svijeta. Otišla sam do pulta i kupila kartu. Sjela sam na klupe i čekala da se vrata od onog tunela otvore i da što prije uđem. I napokon došla je stjuardesa i otvorila ih, samo što sam ustala čula sam kako neko zove moje ime

---
Xxxx: Lisa, stani!
----okrenula sam se i da to je bio Niall :S Nipošto nisam htjela razgovarati sa njim, izvadila sam pismo iz torbe i dala ga nekom čovijeku...

Ja: Dajte to ovom dečku što trči ovdje, plave kose i savršenih očiju...uglavnom samo mu to dajte i to je to, hvala

----okrenula sam se i požurila u avion.

Niall: Stani, daj čekaj!!

---Ušla sam i nastavila hodati do pravog ulaza u avion. Čula sam Nialla kako govori stjuardesi da ga mora pustiti u avion, ali nije dopustila, mislim nije ovo film pa da sve ispadne savršeno :S Samo se nadam da mu je onaj čovjek dao pismo, ili bolje ne, ma ne znam ni sama. Kada sam napokon ušla, sjela sam na sjedalo i nabila one slušalice, pustila sam '' Backstreet Boys – Incomplete'' Da, rasplakala sam se, naravno, glupa sam...mah....

---Niall P.O.V---

-Ušla je u avion, a nije se ni oprostila sa mnom, šta sam krivo napravio?

xxxx: Oprostite?
Ja: Da?
---kraj mene je stajao neki lik, nemam pojma ko je.---

xxxx: Ona gospođica mi je dala ovo (pružio mi je kovertu :O) rekla je da je to za vas, izvolite
Ja: Pa..hvala, valjda..

On je otišao ,a ja sam sa kovertom krenuo doma. Koliko me je samo bilo strah otvoriti je i pročitati to što piše..
-Napokon kada sam stigao kući, samo sam odjurio u sobu, ušao sam i zaključao vrata. Zašto imam taj prokleti osjećaj da ovo nije samo obično pismo...s puno muke otvorio sam kovertu i počeo čitati pismo...

''-Mogla sam biti tvoja....e vidiš mogla....ali mi srce jednostavno nije dalo...a zašto? To ne znam ni sama :S Mrzim se, mrzim!! Izgubila sam te u tren oka, a nisam htjela. Htjela sam biti sa tobom kada ti je bilo teško, kada si bio razočaran, kada si jednostavno trebao bijeg od cijelog svijeta, ali ne ono glupo fucking shit od srca mi nije dalo. Možda, možda jer sam još voljela Lucasa. Znam da ga mrziš jer me je povrijedio, znam da si mi govorio ako mi ikada još nešto kaže ili napravi, da ćeš mu napraviti ono što je zaslužio, no ja ti nikada nisam ništa govorila.Niti kako me je vrijeđao, niti kako me je tukao samo zato što nisam opet htjela biti sa njim. U tvom društvu sve je bilo drugačije, o kako sam samo voljela sjediti pored tebe na klupi u parku...kako sam voljela biti sa tobom na samo...kako sam samo voljela onaj tvoj blesavi smijeh i one šale koje si uvijek pričao Voljela bih sve to vratiti, no sad je prekasno. Pišem ti ovo pismo sa namjerom da znaš da sam te voljela...''

--dalje jednostavno nisam mogao, slomio sam se. Suze su same potekle, ona me voli, ili voljela Kako nisam primjetio! Ona je sve što sam imao, moja najbolja prijateljica, moje sve...ja, kada ovo pričam... ja, pa ja sam zaljubljen

Lisa P.O.V
''Fly on the wings of love
Fly baby fly
Reaching the stars above
Touching the sky''

To je stih pjesme uz koji sam se probudila. Pogledala sam kroz prozor i da stigli smo....eh pa sretno mi bilo...

Za 3 dana nastavak.

KEEP GOINGTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon