Part 2

59 1 2
                                    

Nešto iz prošlog dijela....

Ana: Lisa čekaj me
---u tom trenu on se okrenuo i vidio me :S Ali ajde zašto, pa nisam ja jedina Lisa na ovoj planeti, ali još važnija stvar je bila kako pobjeći.
Kada su nam se pogledi sreli sva sam se naježila, nisam mu sada htjela objašnjavati čemu ono pismo niti zašto sam otišla, i zašto sam ovdje i zašto ne želim pričati sa njim. Okrenula sam se i počela trčati, jedina stvar u kojoj sam dobra...bježanje od ljudi koje volim.....
----
Niall: Lisa, stani!!!

-Moje ime, ne volim ga, ali kada ga on izgovori to je kao da ga anđeo izgovori.Srce mi je počelo brže lupati,po mislima su mi letjele tolike misli, što da radim. Uhvatila sam samu sebe kako stojim i gledam u jednu točku, kada sam čula brze korake iza sebe, okrenula sam se i bila je to Ana, no ni 4m iza nje je trčao Niall.
---
Ja: Ana , trči!!
Ana: Zašto
Ja: Kada ti kažem, samo trči!!
---
-Ne možete ni zamisliti kako mi je bilo tada. Suze su došle same od sebe, trčeći sam plakala, jedva sam disala, nisam neki sportaš, i to mi je teško palo.
---
Ana: Lisa, ne vidim ga mislim da smo pobjegle.
Ja: Ok.
---sjele smo na neku klupu ondje što je bila.---
Ana: A sada ti meni lijepo reci, šta se događa sa tobom, mislim znam da se znamo tek 2 sedmice, i koliko znam ovdje nemaš nikoga, mene si upoznala i ja sam ti jedina frendica ovdje, pa zato mislim da imam pravo znati, oprosti ako to nije tačno ali...
---prekinula sam je---
Ja: Da jesi, jedina si mi drugarica ovdje, zapravo ako to gledamo na neki način i najbolja, uvijek si tu uz mene. I da imaš pravo znati što se dogodilo, oprosti što ti to nisam ranije rekla, ali jednostavno sam mislila kako se nikada neće saznati... E pa ovako ti je to bilo...
--ispričala sam joj sve šta se događalo u prošle 3 godine, otkako sam počela voljeti Niall-a. Rekla sam joj zašto sam ovdje, i zašto sam sada bježala od njega, opet sam se rasplakala naravno. Mrzim se vidjeti kako plačem, to jednostavno ne podnosim. Nije niti on volio vidjeti me kako plačem, to mu je bila jedna od najgorih stvari kod mene, sam mi je to priznao, i obećala sam mu da neću tako često plakati ali emocije me uvijek pobijede, slaba sam.
---
Ana: Aaaa, stvarno mi je žao, trebala si mi to ranije reći.
Ja: Nemoj me žaliti, biću ok, i još jednom oprosti
Ana: Ma nema veze, nego idemo negdje na toplu čokoladu, pa idemo do mene, mala peče palačinke danas, usput možemo izabrati što ćemo obući sutra za X Factor
Ja: Nisam sigurna da želim ići ondje više...
Ana: Ajde, pazit ćemo da te ne vidi. Mi smo svemoguće, nismo li? Ajde reci da nismo i šakom ću te
Ja: Jesmo svemoguće smo, ajde idemo
---
I tako smo otišle prvo na čokoladu, pa kod nje, nažderale se palačinka i otišle u njenu sobu. Cura ima prevelik ormar. Da ne bi bilo nesporazuma, moj hotel je tek ulicu dalje od njene kuće. Danas ću prespavati kod nje, neda mi se kući, ako to uopšte mogu nazvati kucom :S.Odlučila sam da idem na X-Factor...

---
Voditelj: I na trećem mjestu je........... One Direction!!!!!
Svi: Jeeeee aaaaaaaauuueeeeeeee!!!
----
Bile smo na svim audicijama, i evo nas danas, gledamo kako je Niall završio u grupi zvanoj One Direction, svi lude za njima, a ja još uvijek kada se nađem u blizini njega bježim, glupača ja.
Bila sam jako sretna zbog njega, čini se da je stvoren za pozornicu, kao i ostala četvorica. Jednostavni su, nerado priznajem ali njihov sam fan, baš kao i Ana, dobro ona je luda za njima, sva sreća pa je imala priliku slikati se sa njima, mislim da bi do sada već poludjela sa njom.
---
Proglasili su i drugo mjesto, i prvo, te su se svi razišli. Koliko je samo cura bilo ondje i čekalo One Direction.
---
Ana: Molim te ostani sa mnom da im čestitam *__*
Ja: Kao da ćeš sada ti doći do njih i u facu im osobno čestitati, molim te.
Ana: Ne ruši mi snove i nade
Ja: Ajde, ajde... tu sam, negdje čekam, uglavnom idi!
Ana: Najbolja si
---
ANA P.O.V
-I tako sam ja čekala sa još masom ljudi da bi ih vidjela, ne znam ni sama kako ali probila sam se do ograde, to je valjda prednost moje težine
I napokon su izašli, vidjelo se da su bili razočarani 3. mjestom ali mi nismo.
Hodali su polako i dijelili autograme, oh no, zaboravila sam papir i olovku Okrenula sam se i nekoj ženski iza mene zgrabila iz ruke papir i olovku, što bi drugo Približili su se...
---
Ja: Može autogram? :DD
Harry: Naravno, za koga?
Ja: Pa može za Anu sa ljubavlju
Harry: Izvoli
Ja: Hvala, e može još jedan?
Harry: Hahahahah, naravno, reci za koga?
Ja: Pa ovaj...
---
kod Harry-a se stvorio Niall, sva sam se zbunila
---
Ja: Za moju frendicu (šapnula sam mu) Lisu
Harry: Kako si rekla?
Ja: Lisu!!
Harry: Evo ga, s ljubavlju za Lisu!
Niall: Za koga?
Ja: Hvala,čestitam,najbolji ste, volim vas Ćaoo
---
Pobjegla sam, uh, mrzim kada se svi deru pa me onda niko ne čuje.
---
Ja: Evo ga, imam autogram Harry-a *________*
Lisa: Hvala Bogu da si ga dobila.
Ja: Potpisao se i za tebe
Lisa: Šta, ma nije. Lažeš
Ja: Izvoli pa vidi.
Lisa: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hvala ti najbolja siiiiiiii <333
Ja: I tako ti njih odjednom voliš?
Lisa: Ja, pa ja sam ih od početka voljela, pih..
Ja: Ajde idemo
----
LISA P.O.V
-A najbolja je što da kažem Šetale smo do mog hotela, i kada smo došle, pred njega je stao crni kombi, vrata su se otvorila i iz njega je izašao Liam, pa Lou i tako jedan za drugim. Pridružio im se Simon i ušli su unutra.
---
Ana: Što ćeš sada?
Ja: Pa...ovaj...ne znam
Ana: Znaš da kod mene ne možeš, oni neki likovi su došli....
Ja: A ništa pričekati ću da odu u lift, pa ću ući.
Ana: Sretno, love ya
Ja: Love ya too
---
Otišla je. Ja sam se sakrila iz nekog drveta što je bilo ondje i promatrala, čekala sam da odu, pa da ja mogu ući. I napokon nakon 20 minuta prijavljivanja u hotel i njihovog glupiranja otišli su. Ušla sam u hotel i brzo tražila ključeve svoje sobe. Otrčala sam do stubišta i penjala se do trećeg sprata :S Napokon kada sam stigla, opustila sam se. Ali ne zadugo, kada sam došla do vrata svoje sobe, iza susjednih vrata se čula buka. Ko ne bi prepoznao te glasove. O Bože šta sam ti ja skrivila Brzo sam ušla unutra i zaključala vrata. Čula sam sve što se događalo ondje, vika, lupanje, trčanje, jao Bože što sve nisu radili. Samo da se više utišaju, pa da ja mogu ići spavati. Legla sam, bilo je 22:06, sat nakon još sam bila budna, i još jedan sat nakon onog sata sam bila budna, znači već je ponoć prošla a oni još uvijek ne spavaju -.-'' Već me glava počela boljeti. Odlučila sam izaći na balkon, malo na svjež zrak, koliko uopšte Londonski zrak može biti svjež i čist :S Uzela sam gitaru, sjela na pod i počela svirati i pjevati : ''Birdy - People Help The People'' , pjesma je ono što opisuje moj život Stvarno se pronalazim u njoj. Svirala sam i pjevala što je tiše moguće, zbog ''komšija''. Odjednom je neko otvorio vrata susjednog balkona, imala sam sreće pa balkoni nisu onako spojeni.
---
xXxX: Hej
Ja:______

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Feb 27, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

KEEP GOINGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora