Certurile apar...

112 8 0
                                    

   A doua zi,când ajung în clasă,observ că Avery ,o colegă cu care mă înțelegeam bine,flirta cu James în spatele clasei.

   -Avery!Vino puțin!strig eu.

   -Da acum!

   O iau de mânecă și o duc pe hol.

   -Spune-mi ce a fost în capul tău când ai început să flirtezi cu James când tocmai ieri ți-am zis că îmi place de el?mă înfuri eu.

   -Keep calm!Ți-am spus că nu îmi place de el!Și în plus nu ești tu stăpâna lui!Nu poate să îi placă și altcuiva de el?

   -NU!îi răspund pe un ton tăios.

   -Poate atunci nu ar mai trebui să fim prietene!Ce ți s-a întâmplat?Te-ai schimbat radical peste noapte!Tu nu ești pe care o știu de când eram mici!

   Avery se întoarce în clasă trântind ușa după ea.Are dreptate,am fost prea geloasă și de asta ne-am certat.

   În ora de geografie nu am putut să mă concentrez mai deloc.M-am gândit doar la cum să mă împac cu Avery și să îl fac pe James să mă placă.

   În următoarea pauză nu am mai rezistat și m-am dus să mă împac cu Avery.

   -Mai ești supărată?i-am zis încet.

   -Da!

   -Și dacă îmi cer scuze tot mai ești supărată?

   -Poate...

   -Scuze,Avery,dar am fost geloasă și de aceea m-am certat cu tine!

   -Scuze acceptate!a zis Avery veselă.

   Avery e genul de fată care după ce se ceartă vrea să se împace tot mai repede.

   -Și acum că suntem din nou prietene aș vrea să îți spun un secret!spune ea.

   -Ce secret?

   -Christina a vorbit cu Will aseară și i-a spus că mă place!

   -Bravo!

   -Merci!Urmează să-l întrebe și dacă ar vrea să fie cu mine.

   -Ce tare!Succes!

   Din păcate se sună de intrare și începe ora de engleză.

   Profesoara de engleză este diriginta noastră așa că evident începem cu mutările în bancă.

    -Avery,tu vei sta cu Will în banca a treiea pe rândul de la fereastră.

    Îi zâmbesc fericită lui Avery,dar tot stau în suspans să văd cu cine voi sta.

    -Kate, tu vei sta cu...

     "Te rog să fie James,te rog să fie James!" îmi tot spuneam în gând.

    -James în banca a patra de pe rândul de la ușa.

    "YES!Orice aș fi făcut a funcționat!".

     Avery și Christina îmi zâmbesc fericite.

     După ore James îmi spune șovăitor:

     -Vrei să îmi dai numărul tău de telefon?

     -Sigur!zic fericită.

     -Serios?Credeam că o să fie mai greu deoarece,ști tu...nu prea mă pricep samă vorbesc cu fetele.

     -A,ok!îi zic eu neștiind ce să îi răspund.

     După ce ajung acasă,văd că James mi-a scris un mesaj în care scria " poate".Ce să însemne și asta? Cred că voia să-l trimită altcuiva...sau poate nu a fost o greșeală.

  

      Mai multe în următorul capitol...

Dragostea ta e un drog pentru mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum