🅵🅸🆅🅴

153 7 10
                                    

Maybe It's For The Best?

                                                                𝟶𝟹

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

                                                                𝟶𝟹.𝟶𝟺.𝟸021
                                                                   𝙼𝚊𝚛𝚕𝚎𝚢
𝐷𝑒𝑎𝑟 𝑆𝑎𝑠ℎ𝑎,
𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑚𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒𝑑 𝑛𝑜𝑤, 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑖 𝑑𝑖𝑑 𝑤𝑎𝑠 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑖 𝑎𝑚 𝑎𝑤𝑎𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑠𝑡𝑎𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙𝑓𝑜𝑟𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑏𝑒 𝑢𝑛𝑓𝑜𝑟𝑔𝑖𝑣𝑒𝑎𝑏𝑙𝑒. 𝐼 𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑖 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑐𝑟𝑒𝑑𝑖𝑡𝑠 𝑡𝑜 𝐹𝑎𝑙𝑐𝑜- 𝑤ℎ𝑜 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑚𝑒 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑜𝑤 𝑏𝑎𝑑𝑙𝑦 𝑚𝑦 𝑎𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑚𝑝𝑎𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑜𝑛𝑒'𝑠 𝑙𝑖𝑣𝑒𝑠.𝐼 𝑝𝑟𝑜𝑏𝑎𝑏𝑙𝑦 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑟𝑟𝑦 𝑚𝑦 𝑔𝑢𝑖𝑙𝑡 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑖 𝑑𝑖𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑖 𝑑𝑒𝑠𝑒𝑟𝑣𝑒 𝑖𝑡. 𝐼 𝑙𝑒𝑎𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑎 𝑙𝑜𝑡 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒 𝑖 𝑟𝑒𝑓𝑙𝑒𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑜𝑛 𝑚𝑦𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝐹𝑎𝑙𝑐𝑜'𝑠 ℎ𝑒𝑙𝑝 𝑜𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒.
𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑑𝑒𝑐𝑖𝑑𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑡𝑜 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟, 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑖𝑛𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑖𝑡 𝑜𝑓 𝑐𝑜𝑢𝑟𝑠𝑒. 𝐼 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑠𝑖𝑔𝑛𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑣𝑖𝑜𝑙𝑖𝑛 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠 𝑎𝑠 𝑦𝑜𝑢! 𝐹𝑎𝑙𝑐𝑜 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑖𝑑𝑒𝑎 𝑠𝑜 𝑖 𝑐𝑎𝑛 𝑠𝑜𝑐𝑖𝑎𝑙𝑖𝑠𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒'𝑠 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜𝑜. 𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑖 𝑎𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑎𝑐𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑏𝑢𝑡 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑢𝑛𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑖 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑞𝑢𝑖𝑡 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑎𝑤𝑎𝑦, 𝑖 𝑝𝑖𝑛𝑘𝑦 𝑝𝑟𝑜𝑚𝑖𝑠𝑒. 𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑚𝑒 𝑠𝑜𝑜𝑛?

𝐾𝑖𝑛𝑑 𝑟𝑒𝑔𝑎𝑟𝑑𝑠,
𝐺𝑎𝑏𝑖 𝐵𝑟𝑎𝑢𝑛

𝑃.𝑆 𝐼 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑖 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑎𝑑𝑣𝑖𝑐𝑒
-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟-͟

At this point, Niccolo already started to feel sympathy towards Gabi- the girl who tried to kill his significant other. He still hates Gabi, whatever she tried to do; it's unforgettable.
However, he can sense Gabi's honesty in this letter.  He has an urge to burn this letter if it weren't for Gabi's maturity but either way, Sasha has already seen it and based on the other ample amount of papers; they already started to write to each other.

𝙲𝚑𝚒𝚎𝚏'𝚜 𝙻𝚘𝚟𝚎- 𝗦𝗮𝘀𝗵𝗮 𝘅 𝗡𝗶𝗰𝗰𝗼𝗹𝗼Where stories live. Discover now