1 hafta öncesinden jiminin annesini aramıştım ve doğum günü için eve davet ettim. Tabi ki annesi yaptığım bu düşünce için çok memnun kalmıştı yaklaşık 1 senedir oğlunu göremiyordu. Jimin çok sıkı bir şekilde çalışmaya başladı sevgilisinden ayrıldı günden beri. Unutmak mı istiyordu yoksa unutamadığı için kendine işe verip iş yorgunluğu ile hatırlamamak mı?
Jimin sevgilisinden kendisi ayrıldı. Eun Suk herşey normal giderken birden jiminin kendisinden ayrılmasına idrak edememişti. Eun Suk ayrılmamak için bir süre uğraştı sürekli arayıp evine gelmeye başladı ve jimin artık bu durumdan çok sıkılmıştı.
Jimin asla bana neden ayrıldığını söylememişti. Neden bilmiyorum ama ayrıldığı için o da pişmandı. Kabullenemiyordu. Her gece daha da geç gelmeye başlamıştı saat gece 2 3 oluyor öyle eve geliyordu. Ve sabah 8 de tektar uyanıp işe gitmeye hazırlanıyor. Ne yapmaya çalıştığını anlayamamıştım kendi haline bıraktım nasıl yaşamak istiyorsa öyle devam etmesi için.
Jimin doğum günü olduğu gece 2 de gelmiş hemen duş alıp uykuya dalmıştı. Ben ise sabah çok ses çıkarmamak için o gelmeden kahvaltı hazırlıklarını yapmıştım. Sadece yosun çorbasını annesi yapacaktı onu da sabah geldiği zaman halledecektik.
Alarmımı sabah 6'ya kurdum ye bende uykuya dalmak için yatağa gittim.Ve her zaman olduğu gibi alarm çalmadan ayağa kalktım. Jiminin annesi saat 7'de gelecekti. Daha 1 saatten daha fazla sürem vardı duş aldım, en sevdiğim pofuduk terliklerimi giyip kendime kahve yaptım sorna ise televizyon izlemeye karar verdim. Yoksa bu kadar zaman nasıl geçecekti değil mi? Televizyonda hiç bir şey yok tu kore gündemi hangi ünlü kim ile sevgili. Netizenler nasıl insanların hayatlarına burunlarını sokacaklarını bilemiyor artık. Ben kanal değiştirirken birden zil çaldı. Jiminin annesi gelmiş olmalıydı. Yavaşça yürüyüp kapıyı açtım.
-Merhaba hoşgeldiniz.
-Hoşbuldum Taehyung.Kadıncapızı dışarıda daha fazla tutmayıp içeri aldım bir çift terlik uzatıp montunu ve eşyalarını elinden aldım.
-Nasılsın canım iyisindir umarım.
-Çok iyiyim efendim. Siz nasılsınız uzun zamandır göremiyorum sizi.
-Evet taehyung neredeysr 1 sene olmak üzere bu eve gelmemem. Jimin bizi hiç arayıp sormuyor ne yapıyoruz nasılız merak bile etmiyor.
-Öyle demeyin lütfen. İşleri gerçekten çok yoğun eve bile çok geç geliyor.
-Öyle olsun bakalım sen de olmasan oğlumu bu şehre bırakıp gitmem.
-Böyle düşündüğünüz için teşekkür ederim efendim. Her zaman jimin'e çok iyi bir ev arkadaşı olmaya çalışıyorum.
-Artık sen ev arkadaşı olmaktan çıkmışsın tae resmen kardeş gibi oldunuz. Seni kendi oğlum gibi görüyorum desem yeridir.Annesine gülümsedim bir süre utanarak. Jiminin annesini aklıma geldikçe arayıp sürekli mesaj atmaya çalışıyordum. Jimin şu ajans yüzünden annesini aramaması çok can sıkıcı ama yapacak da bir şeyim yok onun yapmadığını ben yapmaya çalışıyorum tabi ama bir annenin kendi oğlu gibi olamam.
-Hadi taehyung bana tencere ve malzeme çıkar bakalım jimine yosun çorbası yapalım.
-Hay hay efendim.Dolaptan tüm malzemeleri çıkardım ve tezgahın üstüne bıraktım. Jiminin annesi tüm sevgisini katarak çorbayı yapmaya başladı. Ne kadar da oğluna kırgın olsa da. Anne yüreği işte nr olsun başka ki.
Bende gece hazırladığım tüm yemekleri ısıtmak için dolaptan çıkardım. Hepsini güzelce ısıtıp tabaklara yerleştirdim. Tabi bir yandan da merdivenlere bakıyorum ne olur ne olmaz diye. Jiminin uykusu derindir kolay kolay kalkmaz ama güvenemiyorum işte sürprizin bozulmasını asla istemem. Son olarak sosisleri kızartıp omleti yapacaktım. O da en kolay işti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Young Man✨
Novela Juvenil'Koskoca karanlık olan dünyama sen nereden geldin?' 'Yoksa sadece bir yanılgı mı? Çaresizlik mi? Gerçek benliğim mi? -Neden? -Seni seviyorum 'Bu sözleri bir erkekten duymak neden beni bu kadar etkiledi' 'Yoksa gerçek benliğim benim bu muydu?' 'Hız...