Kwon çifti birbirlerinin mezarına tükürebilirlerdi.
25 yaşına gelmişti Jennie, doğum günüydü.
Hiçbir zaman doğum gününü sevmemişti, bu dünyaya gelmemesi gerektiğini bilerek büyümüş bir çocuğun doğum gününü sevmesi beklenemezdi. Ama Jennie, Ji Yong sayesinde doğum gününü sevmişti.Onunla harcadığı ilk zamanlarda sevmişti lakin yine nefret etme sebebi o olmuştu.
Etrafında ki insanların sahte yüzlerine bakmak midesini kaldırıyordu. Herkes onu önemsiyormuş gibi gözüküyordu, düşüncelerini okumak için bir güce sahip olmak gerekmiyordu.
Gözlerinin içine baktığında her şeyi görebiliyordunuz. Gerçek duygular gözlerdeydi, gözler yalan söyleyemezdi.
Gözleri umutsuzca etrafta Ji Yong'u arıyordu. En azından şuan yanında olmasını isterdi, doğum gününü sevdiren adamın yanında olmasını istiyordu.
"Jennie, doğum günün kutlu olsun hayatım nice yaşlarına...bu arada Ji Yong nerede?"
Jennie elinde ki bardağı sıkarken içinde büyüyen nefret ve sinire hakim olarak yüzüne küçük bir gülümseme yerleştirirken gözlerini kapatarak başını sağa doğru yatırdı. "Benim doğum günümde neden kocamı merak ediyorsunuz Bayan Anderson?"
Yaşlı kadın irkilirken Jennie gözlerini açtı. "Ah, kusura bakma kabalık gibi oldu"
Jennie tebessüm ederken gözleri onun aksine bütün duygusuzluğu ile kadının ruhunu delerek gözlerine bakıyordu.
"Kusura baktım Bayan Anderson"
Yanlarına yaklaşan Bayan Anderson'ın kızı elini annesinin beline yerleştirdi ve sahte gülümsemesi ile konuştu.
"Ah Jennie tatlım, iyi ki doğmuşsun...Bay Ji Yong'u yukarı katta ablanız Jenna ile gördüm sanırım size bir hediye verecekler...hadi anne biz gidelim"
Jennie içinde bir telin koptuğunu hissetmişti. Yüzünde ki gülümsemesi solmadı ve yine mırıldandı. "Ben ve kocam, iyi anlaşıyoruz"
Bayan Anderson ve kızının acıyan gözleri onun üstündeydi. Jennie yumruklarını sıktı, zihninde dönen tonca düşünceyi kontrol altında tutmak zordu.
Onun yaptığını biliyordu ama kanıtlayamıyordu.
Herkes biliyordu ama bu hikaye de kötü kadın kendisi oluyordu. Jennie yeterince inciniyordu, insanları anlamak her zaman zordu ama şuan sadece midesi bulanıyordu, onlara baktığında.
Ceset yoksa suçta yoktur
Jennie doğum gününü kendine zehir etmek ve ona da zehir içirmek istiyordu. Yanına gelen şöförleri Bay Lee'nin koluna girdi. Bay Lee şaşkınlık ile ona bakarken Jennie yüzünde ki parlak gülümseme ile etrafı izlerken onun kulağına doğru eğildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1908『me and my husband▪︎jendragon
Fiksi Penggemar❝ ben ve kocam, iyi anlaşıyoruz ❞ [ ji yong & jennie ] *19'lar serisi