Olaydan yaklaşık bir hafta geçmişti. Sadie bu süre içerisinde okula gelmemişti. Ayrıca - Finn'in düşündüğü gibi- bir çok kişi benden şüpheleniyor, beni suçlu olarak görüyordu. Aptallıklarına bir kez daha lanet edip sınıfa döndüm sırama uysalca geçip ders kitaplarımı çıkardım. Fakat aptal Oona yanıma gelip bir şeyler geveledi.
"Bu kadar ileri gideceğini düşünmemiştim. Jordan'dan bu kadar mı nefret ediyorsun?"
Yüzüne acınası bir bakış attım.
"işine bak""Zavallı Millie kendini savunamıyor bile ah... Ne kadar acıklı"
"eğer ben suçluysam bu demek oluyor ki senin de sırlarını biliyorum benimle çok uğraşmasan iyi olur" bu aptala bir şey kanıtlamak zorunda değildim. Sınıftan kısa bir uğultu çıkarken, Oona ise sırasına öfkeyle oturdu.
Okuldan sonra direk yine kütüphaneye gittim fakat bu sefer bana aldırmayan insanlar yerine beni görünce fısıldayanlarla karşılaştım. Çok takmayıp bir yere oturdum. Bugün verilen ödevleri yapmaya başladım. Fakat bir kaç dakika sonra telefonuma mesaj geldi.
Bilinmeyen: Selam Mills! Ben Sadie. acaba bugün evime uğrayabilir misin? İstersen Finn de gelebilir.
Millie: Olabilir, Finn'e söylerim.
Bilinmeyen: Teşekkürler görüşmek üzere!
Sadie'nin bu enerjisine yavaş yavaş alışıyordum sanırım. Neden beni evine davet ettiğini çok üstelemedim az çok tahmin edebiliyordum. Finn'in okuldan çıkıp çıkmadığına dair en ufak bir fikrim yoktu. Hızlı adımlarla sınıfına, okul koridorlarında gezinmeye başladım. Bahçeye çıktığımda giden Finn'i yakaladım ne şans ama!
"Buradan eve gitmek yerine bizi evine davet eden Sadie'ye gitmeye ne dersin?"
Fazlasıyla aptalca bir cümle kurduğumun farkındaydım.
O da anlamamış olacak ki, yüzüme ilk başta ifadesiz şekilde baktı. Sonra olayı anlayınca 'peki' dedi. Hızlıca onun burada beklemesini istedim. Eşyalarımı toplayıp hızlıca Sadie'nin evine doğru yol aldık.Eve geldiğimizde Sadie saçma bir sevinçle bizi karşıladı. İçeri girdik. Partiden farklı olarak çok daha sakin ve ferahdı. Yerleştiren sonra Sadie hızlıca konuşmaya başladı.
"Ailem... Olaya polislerin dahil olmasını istemiyor. Bu onların 'itibarını' zedeleyeceğine inanıyorlar."
"Ne? Aptallık"
Diye öfkeyle bir nefes koydum. Cidden ailesinin düşündüğü aptallıktı."Eğer bir kaç ay önce bana sorsaydınız bende onlarla aynı fikirde olurdum. Fakat bu olayın çözülmesi taraftarıyım" dedi Sadie üzüntüyle.
"Biz ne yapabiliriz ki? Elimizde en ufak bir kanıt yok." dedim.
"Evet evet, biliyorum. Düşündüm ve biraz dedektifçilik oynamanın ne zararı var ikinizde akıllı kişilersiniz. Ayrıca belki bende yardımcı olabilirim."
Biraz düşündüm. Bu fazlasıyla tehlikeli ve belkide bizim adımızı suçluya çıkarabilecek bir hareketti. Bunu yapanı bulska bile nasıl diğerlerine inandıracaktık ki? Düşümerkrn Finn konuşmaya başladı.
"Ben varım. Sonucu ne olursa olsun bunu yapanı bilmek isterim"
Şaşkınlıkla Finn'in yüzüne baktım en ufak bir tedirginlik ifadesi yoktu aksine kendinden emindi.
"Mills?" Sadie bana sorunca irkildim bir kaç dakika daha düşündüm ve konuşmaya başladım.
"Bende varım"
"Harika!"
Sadie bir sevinç çığlığı atarken bana sarılmaya çalıştı fakat geriye çekilerek düşmesini sağladım. Hepimiz gülerken yavaş yavaş kalkıp evlerimize dağıldık.Zaman atlamaca/Gece
Telefonuma gelen mesaj ile dinlediğim müzikten kafamı kaldırıp mesaj baktım ve bakmamla şoka girdim. Bir mesaj. Hızlıca mesajı açtım.
Bilinmeyen: Oona'yı bilmeyen yoktur değil mi? Peki onun hakkında gerçeklere bakmaya ne dersiniz?
İlk maddemiz, babası buralara kendi emeği ile mi geldi sizce? Hiç sanmıyorum :D?Bu ne demek oluyordu en ufak bir fikrim yoktu beklenildiği gibi bu kişi bunları yapmaya devam ediyordu ama bir dakika lanet olsun! Bugün sabah Oona'ya kurduğum cümle...
Kesinlikle bu sefer bunları benim yaptığıma eminlerdi. Onlara bir şey kanıtlamak zorunda değildim ama bu şekilde suçlu gözüyle bakılmasını istemezdim. Kafamı yastıklarda gömdüm. Sadie'den gelen mesajla kafamı kaldırıp, mesajı okudum.
Sadie: Mills? Bunları senin yapmadığına eminiz değil mi?
———
Selammmm Biliyorum fazla aktifim (!)
Yavaş yavaş senaryolarım tükeniyor önerirsiniz sevinirim dkpfjeocjepdkdo
(561 kelime)
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game||Fillie
Fanfiction'I trusted you, And I'm disappointed in the result' 'sorry.. it's just a game'