!52¡

1.6K 56 64
                                    

Tepki:Kendimizi bu tepkide küçük düşünüyoruz, Onlara "Büyümek nasıl bir duygu" diye sorsak?

Tepki için @theDarkHybird23 'e teşekkür ediriiiz .d (Espiri yaptım jxbcnjd)

Slenderman:Her sene bir yaş daha yaşlanıp ölmemek gibi-

Hoodie:Büyümek demek başka biri olmak gibi. Sende fare olacaksın :>

Jojuk sen: SLENDYMEYN!

Masky:Çocuk git,işim başımdan aşkın,
Git Hoodie abine sor-

Ticci Toby:*Burkukça gülümser* Daha fazla çikolata(vs.) yiyebileceksin!
(Burda yatan anlam... :<)

Jeff The killer:Çocukların şekerlerini alan paskanya canavarı olacaksın *güler.*

smile dog:*size tip ti bakar ;-;*

Homicidal Liu: Hayattın zorluklarını kavrayıp,onlardan ders alarak, yoluna devam edeceksin. Kendi başına ayakta kalmayı en sevdiğin kişilerden beklenmedik sözleri, hareketleri görüp duyacaksın. Bazen ölmek için dua edeceksin. Ama bir şey olmayacak. Ayakta kalman gerekecek. Acı çekeceksin ama kendini mutlu etmeyi başaracaksın. Dünya yalan olduğunu,her şeyin,yalan olduğunu kavrayacaksın. Büyümek,zorluk demektir küçük (S/A.).
(Sanırım tüm duygularımı buraya döktüm.d)

Jane the killer:Anlatmak zor bir şey ama zorluklar üstüne üstüne gelecek. Bir süre sonra kendi başının çaresine bakabilmeyi öğreneceksin.

Nina the killer:Âşık olacak,hayatın tatlı bahar renklerini kavrayacaksın. Bazen o bahar koyu siyah olacak. Bazen canın acısa da,sevmeye devam edeceksin...

Sally:*Düşürmüş gibi yapar* Bilmem *gülüp sarılır.* Tatmadım~!

Nurse Ann:Uzun hikaye boşver bunları yemeğini bitir!

Jude Angel:Kapana kısılmış tavus kuşu gibi olacaksın bazen. Bazen güleceksin ama için kan ağlayacak. Büyümek zor ve güzel bir şey.

Clockwork:*Omuz silker.* Anlatmakla olmaz,bazen o şeyleri anlatarak değil yaşayarak anlarsın
(S/A.)!

Red Angel:Vay delikanlı gönlüm vay şarkısını açıp yolda yürümek gibi bir şey :q

Offenderman:*Eliyle gökyüzünü gösterir.* İşte yanıp sönen ışıklar gibi..

Zalgo:Zor bazen zorlanır insan ama o zorluktan sonra gelen mutluluk merhem gibi gelir. (Salla salla chan :q)

Dr.Slimy:(Nasıl yazılıyordu-)
Güzel bir şey hemde değil gibi (Chan akbaba bile senden daha iyi attar .d)

Dr.Pain:Acı, yorgunluk,mutluluk bir arada olan bir hayat gibi düşün. (Nasıl sallamadır. Neyse Selamete .d)

BloodyPainter:Bak...*Kağıda çizgi çeker.* Çizgi bu bak (S/A.) *Kalp ritmini çizer.* Böyle gider ve pat *düz çizgi çizer.* Ve böyle de biter.
(Böyle sallama görülmedi 👏)

Bendrowned:Bana sorulması gereken en son soruyu soruyorsun (S/A.) :q

DarkLink:Bilmem-

Eyeless Jack:Git Ben abine sor- *yemek yiyor :q*

Laughing Jack:*Şeker uzatır siz tam alacağınız zaman çeker.* Böyle-
(Beynim var mı acaba başkaları benden daha iyi sallar :q)

°~~~~~~~~~~~°

Ablam illaki anamla rehberlik dersine gir diyor. Neymiş anam nasıl liseye gireceğimi öğrenecekmiş fln fastından :q

•&quot;Creepypasta Tepki&quot;•(TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin