!28¡

2.1K 70 132
                                    

Tepki:4000'in soruluk bir soru çözme ödevimiz olduğunu görseler?

Tepki için( Aby5825) mavi karanbitime teşekkür ediyoruz lest goo-

Slenderman:Tamam bu ödevi bitirene kadar göreve gitmeyeceksin! Ve son olarak telefonuna el koyuyorum. Ödevin bitene kadar sadece 1 saat bakabilirsin. Marş marş ödevinin başına!

Hoodie:Okeeey *silahını temizlemeye devamkeğ* (Chan: TwT artık adımın yanında Hoodie ile anılıyorum jsjsjsj Hoodie is theDarkHybird23 fan is very very love jsjsjsnzbbz olum şunu anlayamayanlar böle fan girl gibi ay bu benim sizin değil, demiyorum anlayamayanlar beyninize sokun tşk bb :3)

Masky:Eee napabilirim? Git yap ödevini,burada duracağına yapsana -,-

Ticci Toby:Yaa kankişim çabuk bitir TwT waffle yapacağız daha.

Jeff The Killer:Oha aq hocan kim adresini ver öldüreyim hemen!

Slime Dog:*Boş boş baktı*

Homicidal Liu:Anlamadığın bir yer olursa sor S/A.

Jane The Killer:Vay Hocanın... Doğru ehe ehe ;-;" Sally'cim gel oyun oynayalım (Chan:Anlamayanlar için Sally vra küfür yasak onun yanında)

Nina The Killer: Geçmiş olsun jojuğum şimdi ben gidiorumkeğ

Sally:*Jane'e ne yapacağını düşünüyor. Jane ile giderken*

Nurse Ann:Vah kuzum çok zorluyorlar valla seni. Öldürelim mi?

Jude Angel:Bir zamanlar biz de çektik anlayabiliyorum. Ama git başla ödevine ne kadar çabuk o kadar iyi :)

Clockwork:Geçmiş olsun ne diyim .-.

Red Angel:Ben sana öğretirim odama gel S/A~

Offenderman:Ben öğretirim seve seve. İstersen başka şeyler de öğretebilirim *göz kırpar*

Zalgo:Eee napam git yap ._.

Dr.Slimy:Başka işlerim var evlat. Uza(!)

Dr.Pain:(Chan:Fesat yapmak istemiyorum...) Hmm~ *öper* şimdi ödevini yap *göz kırparak gider* (Chan:Bu karakteri fesat yapma düşüncesi çık aklımdan jznsnsn)

Ben Drowned:*Darklink ile zula oynuyor* Evet yaparsın sen... Yaw Hile yaptın¡

DarkLink:*sırıtarak* yööö :>

Eyeless Jack:Böbrekler aşkına hoca tam bir deli .,.

Laughing Jack:Hahahahaha hoca ya bak pufft Hahahahaha

~~~

•"Creepypasta Tepki"•(TAMAMLANDI.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin