Az eseményeket látva Nightwing vázolta a tervet a csapatnak, miközben Vibe portált nyitott, majd el is tűnt. Cisco jelentése alapján Jefferson a hírszerző Peter Gambi segítségével belenézett az FPD szerverein tárolt aktákba, és rá is jött, mi kell a gonosztevőknek.
- Nightwing, Reverse Flash és a társai az FPD szerverein tárolt metahumánokról szóló aktákra pályáznak. Ha arra kell nekik, amire gondolok, semmiképp se szerezhetik meg – szólt bele Jefferson a kommunikátorba.
- Nem is fogjuk hagyni! – válaszolt Nightwing, és az új információk birtokában vázolta a tervet társainak: Zatanna, Kid Flash és Blackjack, ti menjetek a szerverszobába, mi pedig elintézzük Luthort és Időmágust! Erre Kid Flash azonnal az FPD irányába futott, Zatanna és Blackjack pedig egy portálon keresztül jutottak a helyszínre. Mielőtt elindultak volna Luthorék ellen, Nightwing három narancs színűen világító, kb. tenyérnagyságú korongot vett elő az övén lévő tokok egyikéből, majd egyet-egyet odaadott társainak, a harmadikat pedig a mellkasára tette. A korongból kiindulva narancs színűre váltottak Nightwing ruháján a kék részek, a sokkolóban végződő botjainak másik végén pedig egy-egy szintén narancs színűen izzó rész jelent meg.
- Hát ez meg mi? – nézett megrökönyödve Nightwingre Hex, pedig a dédapja naplójában olvasott már pár fura dolgot.
- Vegyétek fel ti is. Ez egy nanotech ruha, ami Batman XE suit páncélja alapján készült – hangzott a válasz. Amint felvették, mindkettejükön megjelent az öltözéknek megfelelő nanotech páncél. Ezután Nightwing és Hex egy-egy horgonypisztolyt vettek elő, és elindultak a jégbörtön fogságába esett hősök felé. Eközben Időmágus és Luthor újra támadásba lendültek, és fokozatosan törték át a Todoroki által emelt jégpajzsot. Odabent feszült volt a hangulat, Aizawa ugyanis akárhogy latolgatta az esélyeket, nem talált megfelelő stratégiát. Iida hajtóművei kiolvadtak ugyan, Shoto viszont egyre kimerültebb volt, mivel próbálta a Luthorék támadásától egyre gyengülő jégpajzsot fenntartani, és lassan elérte képessége határait.
- Kapd össze magad, felemás! – üvöltötte idegesen Bakugo, mikor Időmágus egyik villáma megrepesztette a jégpajzsot. Todoroki szinte jéggé fagyott arccal hátranézett Bakugora:
- Nem...Bírom...Tov... - mondta erőtlenül, majd szinte jéggé fagyva összeesett.
- Shoto! – kiáltotta egyszerre Iida és Aizawa.
- Dögölj meg! – kiáltott Bakugo a jégpajzsot áttörő Luthorra, és már próbált is támadni, azonban Időmágus egy villámmal leterítette. Következőnek Iidát vette célba, azonban az épp felé ereszkedő Hex mindkét kezével fegyvert rántott, és ellőtte a kezét - így a villám célt tévesztett, és Luthort találta el – a másikkal pedig a Luthor felé tartó villámba lőtt, azonban hatástalanul.
- Megőrültél?! – szitkozódott Luthor. Mielőtt azonban folytathatta volna, a Hex-szel együtt utazó Kinetigirl leoldotta magát a kábelről, és hátulról egy ütéssel bezúzta Luthor páncéljának egyik légterelőjét. Ezután támadópozíciót felvéve Todorokiék előtt landoltak mind a hárman.
Kid Flash csapatának sem kellett sokáig keresni az ellenséget, ugyanis az FPD épületének földszintjén megjelent Reverse Flash.
- Nocsak, Barry a kis tanoncát küldi a nyakamra? – nézett Kid Flashre megvetően.
- Ne becsülj alá, Thawne. A legutóbbi találkozásunk óta változott egy és más – vágott vissza Kid Flash, és egyből támadott is. A két speedster harc közben a fél várost bejárta. Zatanna Blackjacket kitette a második emeleten, miközben ő újabb portállal közvetlen a szerverszobába ment. Közvetlen a terminállal szemben nyílt a portál. „Download completed" állt a kijelzőn a felirat.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy párhuzamos világ fogságában
Fiksi PenggemarVajon hogy boldogulnak a UA diákjai egy másik világban, ahol szintén vannak hősök és gonosztevők?