♦️♣️Celestia Ludenberg♠️♥️No oczywiście po niej nie było tego widać, ale była bardzo wkurwiona na Hifumiego i smutna, więc tym bardziej miała powód by go zabić.
🍀🎉Makoto Naegi🎉🍀
Był w szoku i to bardzo. Nie mógł uwierzyć,że ty kogoś zabiłxś. Przez cały proces nie mógł się z tym pogodzić i dopiero po twojej egzekucji to do niego dotarło. Potem kiedy wrócił do swojego pokoju płakał, bardzo mocno płakał i nie mógł spać obwiniajac się o to że nie żyjesz.
📖💶Byakuya Togami💵📖
Po nim te z nie było nic widać, ale w środku cierpiał. Może się do tego nie chciał przyznać ale cię lubił więc było mu smutno kiedy okazało się że jesteś mordercą bo wiedział, że leżeli chce przeżyć będzie musiał cię wydać pomimo wszystko. Ale był też troszeczkę szczęśliwy bo przynajmniej teraz nie będzie musiał się męczyć z Toko.
🎙🎼Sayaka Maizono🎼🎙
Nie zabixś nikogo ani nikt cię nie zabił.
👗👠Junko Enoshima👠👗
Przecierz sfałszowała twoją egzekucję i przeżyłxś, ale była bardzo szczęśliwa i z ciebie dumna kiedy zobaczyła na kamerach jak kogoś zabijasz.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tak ogólnie to zaczęłam dangev2 (tak dokładnie jestem po 2 chapterze) i się zastanawiam czy nie dodać paru postaci, a tak dokładnie to:
-Mikan Tsumiki
-Nagito Komaedy
-Hajime Hinaty
-Peko Pekoyamy
-Ibuki Miody
Oczywiście piszcie kogo jeszcze mogę dodać z drugiej gry. To do zobaczenia w kolejnym rozdziale, bay~
CZYTASZ
Danganronpa preferencje
Fanfictionno co no poprostu preferencje, raczej opisu to to nie potrzebuje ⚠️możliwy cringe⚠️