Stála jsem naproti tomu agresivnímu psychoušovi. Můj ty Tondo, to už nemůže být horší. Vstoupili jsme do ringu. Zápas. Byl. Odstartován. Asi umřu. Bakugo se rozeběhl proti mě. Uhnula jsem a vzala ho za límec. (Idk proč pořád někoho bere za límec, ale why not asi je to její oblíbená technika xd) Praštila jsem s ním o zem. Tchh, nečekala jsem, že se nechá. Zavrčel, postavil se a utíkal zase za mnou. No to je v prdeli. Chtěla jsem se teleportovat za něj, ale úplně jsem to posrala. Teleportovala jsem se přímo před něj. Jsem moc šikovná já vím. Spadl na mě a já ležela pod ním. Děláš si ze mě humorníčky?
K: ,,Slez. Ze. Mě. Okamžitě." Přehodila jsem ho pod sebe, sedla si na něj a chytla mu ruce. Proč nic nedělá?
Všimla jsem si, že na stadionu jsou světla a celkově je tu hodně elektřiny. Snažila jsem se jí všechnu načerpat. Zavřela jsem oči a zatlačila na Katsukiho ruce. Zabořil se do země. I tak jsem ho tlačila pořád víc a víc do toho betonu. Najednou mě chytl za ruce, usmál se a odbouchnul mi je. Do piči to bolí jako kráva. Odpálilo mě to daleko od něj. Ležela jsem na břichu. Jednou rukou jsem se podepřela, abych něco viděla. Šel ke mě. V rukách mu bouchaly menší exploze. Nemám vůbec sílu. Došel ke mě a dal mi ruku na záda.
K: ,,Sundej tu ruku, ty zasranej šmejde." Věděla jsem co přijde. Koukla jsem se na svoje ruce, které byly úplně popálené a zatnula je v pěst. Tohle je pravděpodobně můj konec. Moje záda pocítili strašnou bolest. Moje ruce se neudržely a podlomily se. Z očí mi vytryskly slzy. Nesmím to takhle vzdát. Pomalu jsem se postavila a šla k němu, připravil si ruku, aby mě mohl odbouchnout. Kulhavým krokem jsem k němu došla. Chytla jsem ho za ruku a přehodila ho přes sebe. On mě šetří?!
K: ,,No tak, snaž se trochu! Nešetři mě!"
Ležel na zemi přede mnou. Co to s ním je? Normální Katsuki by mě už dávno zabil. Co se tu děje? Teď jsem měla čas načerpat elektřinu. Všechno postupně zhasínalo a vypínalo. Katsuki se postavil a šel ke mě. Jako slušně vychovaný člověk jsem mu vyšla naproti. Byla jsem u něj. Dal mi ruku na rameno a asi mi ho chtěl odbouchnout. Dala jsem mu ruku na hruď a všechnu elektřinu do něj naprala. Odpálilo ho to. Padla jsem na kolena. Neměla jsem sílu. Bakugo se postavil a šel ke mě. Vím co přijde. Rozeběhl se, v ruce mu rostla exploze. Přiběhl ke mě a praštil mě do břicha volnou rukou. Asi se pobleju.|Pohled Shota|
Vždyť ji zabije! Dělejte něco. Až budu bojovat s Katsukim, asi ho zabiju. Někdo mi dal ruku na rameno. Byl to Izuku.
D: ,,Jsi v pohodě?" Pokrčil jsem rameny. Nebyl jsem v pohodě, však někdo chce ublížit Rin! A ten někdo je ještě k tomu úplnej kretén.|Pohled Kyasarin|
Nejradši bych teď a tady umřela, ale nesmím to vzdát. Popáleniny na rukou se ozvaly. Do háje to je bolest.
K: ,,Katsuki..." Postavila jsem se.
K: ,,Máš dobrou ránu." Dala jsem mu pěstí do tváře.
K: ,,Ale já mám lepší." Věděla jsem, že tímhle jsem sepsala závěť. Moje nohy taky pomalu ale jistě usínaly. Napřáhl se rukou s explozí. Můj konec. Silně mě praštil do břicha. Z pusy se mi spustila krev a odpálilo mě to pryč z ringu.|Pohled Shota|
Z pusy jí vytryskla krev. Katsuki byl celý zakrvácený. Byla mimo ring. Rychle jsem běžel na ošetřovnu.
ČTEŠ
Vzpomínky zůstanou |•MHA fanfikce•|
FanficFanfikce na My Hero Academia. :D Můžou se tu stát i věci, které se v mha nestaly, ale mě se to tak do příběhu prostě hodilo. :)