Batuhan'ı Anma

8 4 0
                                    

Ayperi:
-Neler oluyor burada, der...

Ama tabii ki de orada olan kişiler Ayperi'yi ne görüyor,ne de duyuyordu
...

Sonra tüm perilerde bulunan özellik olan zihin okuma sihrini kullandı.Batuhan'ın annesinin zihnini okudu.Ve ağlamaya başladı.Batuhan trafik kazasında ölmüştü.Ve Ayperi yaşadığı tüm yıllarda, tanıştığı tüm çocukları karşılaştırmaya kalkarsak en değer verdiği,en kıymet verdiği kişi Batuhan'dı...

Ayperi kahrolmakla birlikte canından bir parçası da kopmuştu.Bunu hazmetmesi zor olacaktı.Tabii diğer perilerin de öyle...

Ayperi hemen Nosima'ya uçtu.Olanları yavaşça ve tane tane anlamaları için anlattı çünkü bu durumu tekrar anlayamazdi.Yarasina tekrar tuz basamazdı.

Ve periler anladıktan sonra onların da yüzü kahrolmuş bir şekilde idi.Batuhan'ı, canlarından çok sevdiği kişiyi toprağa vermişlerdi.

Eğer herhangi bir peride yok olma tehlikesiyle karşı karşıya kalsa bile diriltme sihri olsalar bir dakika bile düşünmeden yaparlardı.Ama hiçbirinin böyle bir özelliği yoktu...

Simra Batuhan'ı anma adına akşam olduğunda bir anma töreni yapmayı planladı.Diğer perilere söylediğinde onlar da kabul etti.Simra bir kişinin bedenini ölü bir şekilde bir ruh gibi getirebiliyordu.Ama bunu yüzyıllardır denememişti.Akşam olmadan denemek için sihir marsalı'na¹ gitmişti.Orada bu sihrin nasıl yapıldığını bulmaya çalıştı.Milyonlarca kitap vardı işi zordu ama Simra bulabildi.Hemen formüllere baktı ve bu işin kolay olacağını söyledi...

Akşam olduğunda Simra sihri yapmak için hazırdı.Sihir için sözler şunlardı:
-Sektundiya de lato...

Simra bu sözleri söyledikten sonra perilerin karşısında Batuhan'ın silüeti çıktı.Periler bunu görünce gözleri tekrar yaş ile doldu...Ve göz yaşlarını silip anma töreninde kullandıkları şarkıyı söylediler:
-Maa sorasoryee kemdriç. Yuduma so de da viç.Sevi dumuda lambiç Batuhaaan... Bu şarkı onlar için çok anlam taşırdı.Ve yine o şarkıyı söyleyerek Batuhan'ın anma törenini tamamladılar.Bu törene herkes katılmıştı.Çünkü Batuhan yalnızca periler için değil tüm Nosima gezegeni için çok özel ve sevilen bir çocuktu...

Bölümü beğendiyseniz yıldız ⭐ atmayı unutmayınız...Okunmalar için çok teşekkür ederim..Bundan önce çıkardığım Kötü Kız:Sandra kitabını da okuyabilirsiniz 😊

Periyken Yıldız,Yıldızken Periyiz(YARI TEXTING)  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin