Simra'nın cezası erken bitmişti.Çünkü Aysima cezaya daha önce tâbi tutulmuştu...
Diğer perilerin de cezası yarım saat sonra bitmişti.Periler birbirlerine yanıklardan kurtulmak için sihirler uyguladılar...
Nosima gezegeni o kadar da iyi bir gezegen değildi.Katı kuralları vardı.Küçücük bir şey için bile ceza verilebiliyordu...Bazen de eğlence amaçlı olarak...
Periler en sevdikleri relayb çayını alarak sofraveya oturdular.Aysima hıncı ile birlikte şunları söyledi:
-O konsey üyelerinden hıncımı alacağım.Bize bunları yapmaya hakları yok,der...Desvar:
-Aysima,sana katılıyorum.Şimdi onlar bize değil biz onlara ceza verelim.Eğer gücümüz yeterse gezegenin en yetkili kişileri biz olalım.Ne dersiniz !?,der...Ayperi:
-Ee..eğer gücümüz yeterse neden olmasın.Onların bize bu zamana kadar çektirdikleri yetti artık.Sıra onlara gelsin,der...Simra ve Aysima da söylenenleri kafa sallayarak onaylar...
Çocuklar oyun salonunda istedikleri şeyleri yapıyorlardı.Onların keyfi yerindeydi.Ama tek bir sorun vardı ki bu sorun Konsey üyelerinin acımasız olması ve çocuklara karşı sihir veya büyü uygulamaları idi.Tüm periler bu duruma karşıydı.Ama konsey üyelerine söz geçiremiyorlardı...
O gün 4 ana peri plan yaptı ve gece konsey üyelerinin kaldığı odaya girdiler.Kendilerine sessizlik büyüsü ve konsey üyelerine ise uyanmama büyüsü yaptılar...
Tek yapmaları gereken şey o sihirli sözcükleri söylemekti.Periler bunu biliyordu ama sihirli sözcüklerin ne olduğunu bilmiyorlardı.Aysima ve Desvar hemen sihir ve büyü kütüphanesine gitti.Simra ve Ayperi ise Konsey üyelerine bakıyorlardı...
Yaklaşık 15 dakika sonra Desvar ve Aysima sihirli sözcükleri bulduklarını söylediler...
Ve sihirli sözcükler şunlardı:
-Sihira mo heva,yane so geva,ve demeta yo gata,dursula de maska...Bu sözcükleri 4 ana peri söyledikten sonra konsey üyeleri yerinden kalktı ve ruhu çıkıp geri girdi.Bunun ne olduğuna anlam veremediler ama yeni konsey üyeleri olduklarının farkındalardı...
Ve bu durumdan dolayı kendileri ile gurur duyuyorlardı...
Aysima ve diğer periler emin olmak için eski konsey üyelerini uyandırdılar ve konsey üyeleri de şunları söyledi:
-Sevgiler sayın konsey üyeleri,derler...4 ana peri emin olduklarında hemen dışarı çıkıp yerlerini aldı...
Aysima şunları söyledi:
"YENİ KONSEY ÜYELERİ BİZİZ"...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Periyken Yıldız,Yıldızken Periyiz(YARI TEXTING) (TAMAMLANDI)
General Fiction*Periler Dünyası'ndaki periler geceleri yıldız oluyor ve sabah tekrar peri oluyor.Ama çok önemli bir ayrıntı var ki periler geceleri yıldız olduğunda dışarıdan yıldızlara bakan çocuklar için dilek dilemesi için kayıyorlar.Bu güzel hikayeyi okumaya h...