Simra ve Ayperi Sihir Vizyontelesi'nde Demir'in Ateş'i öldürdüğünü görürler.Ve korktukları başlarına gelmiştir.Hepsi konsey üyelerinin yüzünden olmuştur...
Ayperi hemen Demir'i İyileşme odasına ışınladı.Ve Demir'in psikolojisi düzelene kadar orada tutulacaktı...
Ayperi ve Simra Ateş'in ölüsünü Desvar ve Aysima'ya götürdü...
Desvar ve Aysima bu durumu gördüğünde hemen ağladı.Ateş çok az yaşamıştı.Daha 6 yaşında idi.Ve Ateş daha yeni özel çocukları olmuştu...
Demir'e çok sinirliydiler.Ve Demir için anma töreni yapmadılar.Sadece anma törenine özel şarkıyı söylediler ve Nosima Mezarlığı'na sihir ile ve ağlayarak gömdüler...
Ve artık her gün bir çocuk perilerden habersiz ölüyordu.Ve artık perilerin buna bir çözüm yolu üretmeleri lazımdı.Hafiza silme sihirini yapmak için daha 1 ayları vardı.Ve bir ayda yaklaşık 30 çocuk ölebilirdi...
Periler bir çözüm ararken konsey üyelerinin de hafızalarının yerine geldiğini gördüler.Ve periler konsey üyelerinin hafızalarını sildiği için hiçbir şeyi hatırlamıyorlardı...
Ama sonra Simra'nın aklına fikir geldi ve bu fikrini sesli bir şekilde diğer perilere söyledi:
-Konsey üyeleri uyandıysa onlar bizden daha çok şey biliyordur.Yani bu sihiri daha kısa sürede nasıl bir şekilde yapacağımızı onlar biliyor olabilir mi sizce,der...Ayperi:
-Hmm, haklısın aslında Simra.Deneyelim,denemekten fayda gelmez...Aysima:
-Ben de size katılıyorum, gidelim ve soralım...Desvar:
-Peki olur ama bu plan olmayacak gibi. çünkü hafızalarını silmiştik ve onlar hiçbir sihiri veya büyüyü hatırlamıyor.Ama yine de gidelim,der...Uçarak mahzene gelirler ve Aysima Konsey üyelerine şöyle sorar:
-Hafıza silme sihirini 3 aydan daha önce yapabilir miyim ?
Yapabilirsem nasıl?
Hızlı söyle yoksa...Ayperi Aysima'nın sözünü yarıda kesti.Çünkü hemen celallenmesine gerek yoktu...
Ama konsey üyeleri sordukları her soruya "hayır" cevabını verdi...
Aysima buna çok sinirlendi.Tüm konsey üyeleri büyük yapıştırıcı ile duvara yapıştırdı...
Ama Simra Aysimaya konsey üyelerini bırakmasını söyledi.Ve Aysima da bu duruma uydu...
Mahzenden çıktıkları zaman sihir vizyontelesine gittiler çocukları izlediler.Ve baktıkları zaman birden fazla çocuk ölmüştü...
Ayperi düşündü düşündü ve bir şey buldu :
-Bence her çocuk için teker teker birer oda yapalım.İçinde sadece yatak ve lavabo olsun.Kesici hiçbir alet bulunmamalı.Ne dersiniz ?Diğer tüm periler bu plana uydu ve mantıklı olduğunu söylediler...
Ama yine bir sorun çıkmıştı ve artık çocuklar daha da canileşmişti.Bu durum Nosima Gezegeninin sonunun daha da yaklaştığını işaret ediyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Periyken Yıldız,Yıldızken Periyiz(YARI TEXTING) (TAMAMLANDI)
General Fiction*Periler Dünyası'ndaki periler geceleri yıldız oluyor ve sabah tekrar peri oluyor.Ama çok önemli bir ayrıntı var ki periler geceleri yıldız olduğunda dışarıdan yıldızlara bakan çocuklar için dilek dilemesi için kayıyorlar.Bu güzel hikayeyi okumaya h...