Napadení

25 5 14
                                    

Loki

Probudil jsem se zvláštním pocitem, jako by se něco mělo stát. Nějak jsem to ani neřešil a šel si radši číst jednu z knih, kterou mi tady matka nechala v cele. Ano, slyšíte dobře, v cele. Po tom útoku na Midgardu mě zavřeli v cele a chovali se ke mně ještě hůře než předtím. Hlavně Ódin. Už mi přestal věřit úplně. Ale má matka (Frigga) se mě furt zastává, takže jsem v podmínce a pokud se do roku a půl nepokusím utéct z cely, tak mě pak zase propustí.

Najednou se cela se mnou otřásla až mi popadaly knížky, ze kterých jsem si udělal pyramidu až ke stropu, když jsem se nudil. Ach jo, budu je muset poskládat zase. Aspoň se zabavím.Ohnul jsem se ke knížkám abych je mohl posbírat a dát na hromadu, aby se nesohýbaly stránky, ale periferním viděním jsem si všimnul Thora jak běží pravděpodobně směrem ke mně.

,,Copak se stalo bratříčku?" zeptal jsem se a na slovo bratříčku jsem si dal záležet, aby to znělo sladce.

,,Napadli nás z vedlejší planety a snaží se získat Asgard. Potřebujeme TVOJI pomoc Loki." řekl to vážným hlasem, ale jakmile to dořekl, od srdce jsem se nahlas zasmál až mi stékaly slzy z očí. Thor to nechápal.

Když jsem se přestal smát, nasadil jsem vážný výraz a díval se minutu na Thora. Ten jen netrpělivě čekal na mou odpověď. Ještě chvíli jsem se na něj díval a potom se nadechl na odpověď.

,,Ne." řekl jsem. ,,Ne?" zopakoval po mně Thor, aby se ujistil, že slyšel dobře. ,,Ne." řekl jsem rozhodným tónem a otáčel se k odchodu na druhou stranu cely, ale Thor bouchl silně do stěny, aby znovu upoutal mou pozornost.

,,Loki, ale tohle je vážný! Venku umírají lidé a ty jim nechceš ani pomoct?!" Thorovi už docházela trpělivost.

,,Ne." řekl jsem s nezájmem. ,,Loki! A proč mi nechceš pomoct, jsem přece tvůj bratr!" Tak to jsi přehnal! Otočil jsem se na něho s plameny v očích, zlostně na něj ukázal rukou a řekl: ,,Tohle bylo naposledy, co jsi mi řekl tímto odporným slovem, který už nechci nikdy, ale tím myslím opravdu NIKDY slyšet.  Nejsem tvůj bratr a Asgard není můj lid! Já jsem z Jötunheimu a tam mám svůj lid! A víš proč ti nechci pomoct?! Protože stejně jsi se o mě nezajímal, když jsem byl rok v téhle zatracené cele! Vůbec jsi se o mě nezajímal! Jediný kdo tu byl za mnou byla matka a to je všechno! A ty teď žádáš o pomoc tobě?! Zapomeň! Nikdy!" Ani jsem si neuvědomil, že na něj celou dobu křičím, ale nijak mě to netrápilo.

Thor byl očividně v šoku z toho jak jsem na něj křičel a snažil se pobrat jak jsem to myslel. Jakmile mu to došlo tak si povzdechl, protože věděl, že z tohoto se jen tak nedostane.

,,A taky pokud je to tak vážné, tak nechápu, proč jsi tady u mě a nezahraňuješ svůj lid?" řekl jsem přidrzlým tónem.

,,Protože jsem ti věřil a myslel si, že pro jednou by jsi mohl udělat něco dobrého, ale vypadá to, že jsem se v tobě zase zmýlil. Nechápu co v tobě matka vidí, jsi jen namyšlený a jakmile není po tvém, tak je špatně. Vždycky jsme si rozuměli a já tě měl rád, ale teď se mi poslední dobou jenom hnusíš! Sfalšuješ svou smrt! Dvakrát! Ale co bych měl vlastně zrovna od tebe očekávat? Že se zvedneš a pomůžeš Asgardu? Ne, to není tvůj styl. Nejradši by jsi si všechny podmanil, ale že by jsi třeba aspoň jednou nám pomohl to je až moc těžké! Nechápu proč jsem za tebou vůbec chodil." řekl zklamaně a už se otáčel , že půjde pryč, ale já ho zastavil se slovy no jo, furt a šel za ním.Thor si mě sjel nedůvěřivým pohledem a poté mi otevřel celu.

Asi si říkáte, že jsem na jeho slohový proslov mohl zareagovat jinak, ale přece se nebudu tady před ním ponižovat a přiznávat, že má pravdu i když ji ani zdaleka nemá. Já jsem dobrý odjakživa.

Otevřel mi celu a čekal až odejdu. Jakmile jsem kolem něj prošel pohrdavě jsem se na něj podíval a se slovy beze mě by jsi byl úplně ztracenej bratříčku jsem šel napřed.

Thor celu zase zavřel a po chvilce mě doběhl. ,,Jak to, že ty mi můžeš říkat bratře a já tobě ne?" To je ale idiot, řekl jsem si vduchu. ,,Jenže já to myslím vždycky ironicky bratře." Šli jsme po chodbách hradu a občas kolem nás proběhl někdo ze služebných.

Došli jsme s Thorem ven před palác a naskytl se nám pohled na totální chaos. Připravili jsme si bojové pozice a šli do boje.

To jsme ale nevěděli co nás teprve čeká...

Vítám vás u mé další knížky, která je tentokrát fanfikce na Lokiho. Byla bych strašně moc ráda kdyby se vám líbila, protože si s tím dávám záležet. Takže klidně zanechte nějaký ten komentář a hvězdičku :) .

Btw těšíte se na seriál Loki?

782 slov


Warriors from Asgard (Loki ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat