Záchrana

21 2 2
                                    

Je po všem, prohráli jsme.

,,A odteď je Asgard náš! Na tento den nikdo nezapomene! Den, kdy jsme získali Asgard! A zbavili se Ódina! Den, kdy jsme se stali neporazitelní!" Při proslovu jejich velitele všichni horlivě přikyvovali a občas vykřikli na náznak souhlasu. Jen jsem od toho odvrátil hlavu a v duchu se proklínal, že jsem na to kývnul. Jak mě mohlo napadnout, že to vyhrajeme?!

,,A víte co ještě udělám? Až se zbavíme Ódina, tak si vezmu Friggu za ženu ať už bude chtít nebo ne! A pak, se stanu králem!" tak tímhle mě naštval, na mou matku ani nesáhne! Nikdo na ni nesáhne! Byl jsem tak naštvaný, že jsem toho co mě držel pod krkem kopnul do slabiny a vrhl se po jejich veliteli. ,,Loki ne!" řval po mně Thor, ale já ho ani trochu nevnímal. Když jsem byl už skoro u něj, jeho poslové mě chytli a uvěznili ze všech stran. ,,Na mou matku ani nesáhneš! Je ti to jasné?! Nikdo na ni nesáhne! Nedovo-" chtěl jsem pokračovat, ale jejich velitel mi skočil do řeči. ,,Ale, ale, že by ti na ni záleželo? A až se zbavím krále, tak si ji vemu za ženu a bude jenom MOJE! Ale ty s tím stejně nic nezmůžeš, protože budeš už dávno mrtvý! Zabijte ho pomalu ať se jeho bratříček trápí!" ,,Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!" zvolal Thor, ale to už mi do břicha bodli dýku. MOJI dýku!

Následně chytli pod rameny a bodli do mě nůž, který ještě stihli ohřát v ohni, takže to nejenom pěkně bolelo, ale taky to ohromně pálilo. Následně mě několikrát trefili pěstí do břicha, do obličeje a když mě jeden z nich chtěl kopnout do břicha, tak se zastavil a šokovaně se díval za mě. Všichni se tam dívali a já se pomalu otočil taky i když každý můj pohyb příšerně bolel. Byla tam dívka, která v ruce držela meč, vlasy ji vlály do všech stran, na zádech měla plášť a přes hlavu měla přehozenou kapuci. Nechápal jsem co tady dělá a ještě vůbec nechápal kdo to je. Podíval jsem se na Thora, který se díval taky nechápavě a upřeně ji sledoval.

Dívka s kapucí se pomalu vydala k nám a u toho pevně svírala svůj meč. Jejich velitel zvolal: ,,Chytněte ji a přiveďte mi ji." Dva jeho poslové se vydali k ní, ale jakmile se kousek přiblížili, tak se z poza dívky objevilo několik ozbrojených lidí. Že by spojenci?

Chvilku tam jen stála, ale za chvilku dala povel, aby se vydali směrem k nám. Její armáda zabíjela všechny protivníky, ale i tak nestačila. Protivníků bylo pořád hodně, takže bylo nemožné je porazit.

Když jsem se podíval zpátky na místo kde stála ta dívka, tak jsem si všiml, jak chytla meč do obou rukou a zarazila ho do země. Chvilku se nic nedělo, ale po chvíli se z lesa rozběhla zvířata, která útočila na protivníky. Hryzala je do nohou, kousala je, trhala je.

Byl to totální chaos. Jsem rád, že je na naší straně jinak bych se přidal na tu druhou abych to přežil. Radši zradím všechny a přežiju, než abych zemřel.

Elegantně šla směrem k nám a když byla přímo před námi, tak vzala jejich velitele pod krkem a on přidušeným a vystrašeným hlasem řekl: ,,K-k-kdo j-j-jsi?"

,,Bohyně síly, bystrosti a magie."

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 16, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Warriors from Asgard (Loki ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat