Eh?

1.1K 23 23
                                    

Eee proč ta holka leží vedle mě? Nahá? Proč já jsem nahej? Ani kondom tady nikde neni? To je v prdeli kurva! Já jsem se právě možná vyspal s holkou od Mika. Jestli tohle zjistí tak to bude teda dobrý no.. a celkem by mě zajímalo kde ten vůl zase je.

Během toho co tam ležela ta spící princezna jsem se pokusil zvednout a oblíknout se. Já kokot jsem si chtěl sednout na postel a něco si podat a co se nestalo?! Vzbudila se, správně! ,,Co tady kurva děláš? A proč se oblíkáš?" zeptala se rozespale a mnula si oči ,,Já to sám nevim, tak dej pokoj a zalehni" jo, bylo to arogantní a hnusný ode mě,  ale já musel tak se mi nedivte. ,,To, ale furt nevysvětluje proč tady seš. Cos tady dělal a proč jsem tady bez oblečení i já?!" ,,Ježiš marja nevim! Kde je Mike?" ,,Nevim" ,,Tak to je dobrý no.. Co budem dělat?" ,,Eee netušim a pokud dneska v noci mezi náma bylo něco víc tak se připrav, že tě zmlátim, jasný?!" řekla a dooblíkala si džíny ,,No jo ty střelkyně" ,,Co si to řek?" řekla a skočila po mně. Začali jsme dělat blbosti jak malý a celkem se nasmáli. V jeden moment kdy byla nade mnou jsem se úplně zastavil, vlastně... celej můj svět se mi zastavil a ona vypadala, že má něco podobnýho. Přitáhl jsem si k ní hlavu a chystal se jí políbit a tak jí tím i naznačit, že bych chtěl být něco víc, ale bohužel, uhla. ,,Děje se něco?" ,,Sbal se a vypadni" ,,Co? Proč?" ,,Prostě zmiz! Prosim tě.." ,,Proč?" ,,Mám Mika sakra! To ti to vážně nedochází?! To jsi vážně tak blbej? A jak sis vůbec mohl myslet, že bych se nechala?!" ,,Tyvole tak sorry! Hlavně žes nevypadala, že se ti to hnusí co?!" ,,Uvědomila jsem si to v ten moment cos to chtěl udělat! No ježiši kriste!" ,,To je jedno.." řekl jsem a chtěl odejít ,,Počkej.." zastavila mě ,,Co je?" ,,Proč jsi to chtěl udělat?" ,,Protože jsem jenom debilní smažka bez srdce, jsem kurevník a tak to i všichni vidí! Nebo ti to snad nikdo neříkal?" ,,Ne neříkal" ,,Tak to se kurva hodně divim" ,,Div" řekla a já mezitím odcházel pomalu z toho domu. ,,Paytone?.." ,,Co je zase?" ,,Prosím půjdeš sem?" ,,Proč?" ,,Chci ti něco říct, to je to tak těžký přijít?!" ,,Asi jo" ,,No tak polez" ,,Tak?" řekl jsem když jsem u ní stál. ,,Pojď blíž" ,,Proč?" ,,Prostě pojď!" ,,Dobře" šel jsem. ,,Proč jsi mi dala pusu? Čím jsem si to zasloužil honey?" ,,Nech si ty přezdívky a padej" řekla a usmála se. Chvilku jsem šel k brance a pak chtěl jít k ní. Jen co jsem se otočil, že půjdu zpátky poňukla mě ať jdu už pryč ,,Padej" řekla a začala se smát, krásně smát.

Abych byl upřímný tak jsem dnešní den vůbec nepochopil, ale okey no. Když jsem dorazil dom, nedělal jsem nic netradičního. Sjel jsem si lajnu, pustil si písničky na plný koule, přemýšlel nad ní a šel si pak lehnout. Abych byl upřímný nešel jsem tak úplně spát, že jo.. prostě jo udělal jsem se při představě toho, že je tak strašně dokonalá a prostě je to někdo koho jsem potřeboval. Je úplně normální a přirozený se dělat, tak z toho nedělejte vědu, dik a čus.

Payton a jeho zlom?Kde žijí příběhy. Začni objevovat