Majd megszólalt:
-Hello kicsike.
A hangja nem is volt ijesztö, inkább érdekes, de nagyon örültem neki. Majd apukám nyakába ugrottam és azt mondtam örömkönnyek közt hogy:
-Köszönöm
Apukám sírni kezdet, és azt mondta hogy:
-Én is.
Majd felmentünk aludni a szobánkba. Másnap reggel apa azzal fogadott a konyhában, hogy megyek vele a munkahelyére. Nagyon boldog voltam. Ez volt minden álmom. Reggeli után elindultunk. Mikor az ajtóhoz értünk apa azt mondta hogy maradjak mellete. Beléptünk az épületbe. Rengeteg gyerek és felnöt volt. Apával odamentünk a kollégájához akivel rögtön szóba elegyedett. Kicsit unalmas volt. Majd jobbra elnézve a folyosón egy barna lila és kék ruhás férfi állt. Majd integetetni kezdett nekem hogy kövessem. Eldobtam a plüsöm és elindultam a férfival. Egy sötét szobába álltunk meg. A hátam mögött ajtócsukódást hallotam. Hátranéztem és a férfi egy kést rántott elö. Elkezdet felém közeledni és a kezével halgatást mutatott. Elkezdtem síkítani teli torokból. Dörönböltem az ajtón, de senki sehol. Majd a menekülés után a sarokba szorultam. Itt a vég gondoltam. Majd behunytam a szemem elfogadva sorsomat. Majd abban a pillanatban az ajtó a falnak csapódott. Apukám volt az, és Chilly és Ilraff. Majd a férfi megragadott és a torkomhoz egy hatalmas kést tartott. Majd végzett velem. Apukám csak tehetetlenül könnyek közt nézte. Majd lelkileg teljesen összetört. A férfi hátborzongatóan mosolygott. Majd ledobott a földre, apukám elé aki már térdre rogyva siratott. Majd kimonta a két szót.
-Chilly, Illraf lefogni!
Az anomatronikok szeme hirtelen fehér lett. Majd teljes erejükből a falhoz vágták a férfit. Apa munkatársa felkapott a karjaiba, apa pedig mérgében felkapta azt a kést amivel a volt munkatársa megölt. És a végzett a férfival. Majd eldobta a kést és sírásban tört ki.Tehetetlen volt. Közben a barátja a mentőket hívta. De mindhiába. Elvéreztem. Apa nemnyugodott bele a gyászba. És szörnyű tetekkel próbálta elmulasztani fájdalmát. Majd szép sorban a családunk minden tagja elhunyt. Nem maradt senki apun kívül. És ez mind az én hibám. Majd késöbb apukám meggyilkolt pár gyereket akik gyilkosom gyermeke és annak barátaiból álló csoportott.
YOU ARE READING
Az új kezdet
HorrorSziasztok ez A hiába való védelem átkreált verzioja.Pár dolgot változtatnom kellet mivel bövült a story.De lényegében ugyan az lesz.