Vem var killen och varför skulle han ha mitt nummer.
senare på dagen
jag satt i mina hörlurar i öronen och sprang ut jag brukar springa på söndagar speciellt när man ska träffa släkten sen vi skulle planer för USA allt var ju fixat men moster vill ändå prata om det och när moster vill något går det inte att stoppa henne.
när jag kom hem så gjorde mamma och pappa ordnings sig och mina andra syskon.
sms från min mobil
" vad ska du göra och snart händer det"
ääh jag bryr mig inte om nån försöker skrämma mig jag är inte rädd.
hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning.
VI ÅKER NU, sa mamma och pappa l
Det tar ungefär en kvart att åka till moster och hennes familj som består av moster och hennes man tre barn en i Hannas ålder och två i min ålder. Kan var lite jobbigt ibland för de är tvillingar och bråkar ibland men då får ju någon vara med Andreas äldst av barnen i familjen och jag är näst äldst men Hanna är yngst.
när vi kom fram till de så får vi alltid bamse kramar av all.
vi kom in i deras stora hus och maten var klar vi satt oss där och började att äta det var lax med ugnsbakade potatis hon visste verkligen var vi gillade för mat.
mamma och moster pratade bara om Usa det var ju bara tio dagar innan vi skulle åka.
Sen blev det efterrätt och såklart och chocklad kaka med grädde.
***
när jag gick in i mitt rum
Så blingade till i min mobil
***
Killen som fick ditt nummer
"Hej du som kom fram till mig
Jag undrar om du vill ses på tisdag efter skolan
heter förresten Anton
Hejdå"
"Hej Anton
Kan inte ses ska vara med Olivia och Emma
Men kanske någon annan gång
Hejdå "