Bu Oda da olsaydınız ilk ne yapardınız?
1.Kaynayan suyu kısarım.
2. Telefona cevap veririm.
3. Bebeği kontrol ederim.
4. Köpeğe müdahele ederim.CEVAPLAR
___________________1 Kaynayan suyu kısarım
Eğer ilk yapacağım şey kaynayan suyun altını kısmaksa ;
Tutkulu, fevri ve çabuk sinirlenen bir insansınız.
Kararlarını şüpheye düşmeden hemen alıyorsun ve hiçbir şey seni amaçlarını gerçekleştirmeni engelleyemiyor. Bunun dışımda monotonluktan hemen sıkılıyor, kendi güvenliğini çok düşünüyor, ve sürprizlerden pek hoşlanmıyorsun.2.Telefona cevap veririm.
Resmî bir insansınız. Kesinlikle bir iş insanısınız. Aynı anda birden çok şeyi yapabilirsiniz. İnsanlarla kolayca iletişime geçip her zaman spot ışıklarının üzerinde patlamasından büyük keyif alıyorsunuz.
3. Bebeği kontrol ederim.
Sakin ve becerikli bir insansın.
Başkalarına yardım etmeyi seviyor ve sevdiğin insanlar uğruna birşeylerden vazgeçmeyi göze alabiliyorsun. Aile inanısın ve insan ilişkilerine önem veriyorsun. Yalnızlıktan korkuyorsun . Bu yüzden etrafında sürekli birileri olmalı.4. Köpeğe müdahele ederim.
Kesinlikle düzen insanısın. Karmaşa dağınıklık sana göre değil. Bu yüzden evin her zaman temiz ve düzenli. Ayrıca herşeyin kontrolün altında olması gerekiyor. Maddi şeylere ve toplumsal pozisyona önem veriyorsun. Her durumda nasıl hareket edeceğini çok iyi biliyorsunuz.
Selaaam siz ilk hangisini yapardınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKOLOJİK TAKTİKLER
Non-Fiction... İlk bölümdeki yazım hataları için kusura bakma lütfen