Selamın hello bacılar nassınız sınavlarım bittiği için ben çok mutluyum ama Sosyalden 65 almışım asla üzülmüyorum çünkü benim için yüksek bir not sjhdhdhdhhsh
Hadi size iyi okumalar tilki aşağıda sizi bekliyor olacak🦊1000 yorum 20 oy gelene kadar bölüm atmıycam🃏
_________________________________________________________________________________"Aaaaaaaaaa!"
Annabel" ya sakin ol ben de o iş;)"
"Annabel sen balo salonunu organize ediyorsun nasıl aynı zamanda bize elbise bulucaksın?"
Annabel" ya güvenin bana karşınızda kos koca Annabel Nott duruyor hahayt"
Milan" şuan daha fazla sitres oldum"
Annabel" üzdün beni Milom neden öyle diyorsun?"
Malia" ay ben sevgilimin yanına gidiyorum, he unutmayın yarın Quidditch maçı var Gryffindor ve Hufflepuff arasında"
Milan" unutmayız hadi hadi"
"Carly'i çok özledim ya:("
Annabel" bende:( ailesi yüzünden Hogwarts'a gelemiyor başka bir okula gidiyor olması çok kötü oldu"
"Evet"
Milan" eeee ağlıycaksınız şimdi heee"
Annabel" ahahah"
"Ahaha yok ne ağlaması canım"
Milan" baloya 3 gün kaldı ama sen hala karar veremedin Ruby"
"Ya Austin ile gidicem galiba"
Annabel" niye Sirius abim ile gitmiyorsun ki?"
"Teklif etseydi giderdim"
Milan" sen onun arkasından koşmayacaksın Ruby, o senin arkandan koşacak."
"Ay bi özgüven geldi he"
Annabel" Hiiiii!"
Milan" ne oldu kız!?"
Annabel" ben kimle gidicem!?"
"Sana biri teklif etmedi mi?
Annabel" balo organize işine kendimi o kadar kaptırdım ki o aklıma gelmedi:( offfffffffff!"
"Sakin ol birini buluruz"
Milan" ben birini buldum galiba:)"
Annabel" Ne? Kim?"
Annabel" Ne! Asla olmaz ben o çocuktan kaçıyorum siz çocuğu dibime sokuyorsunuz!"
Milan" Merlinin çocukları aşkına saçmalama!"
Annabel" olmaz ya olmaz!"
Milan" ba-"
An effort to persuade
"İyi o zaman Regulus güzeller güzeli bir kızla baloya gitsin, kızla dans etsin, dans ederken ellerini beline koysun, kız kafasını Regulus'un omzuna koysun, sonra bunlar sarhoş olsunlar, işi pişirsinler, kız ha-"
Annabel" ben Regulus'un yanına gidiyorum!"
Annabel gittiğinde Milan'a baktım
Milan" sen varya tam bir şeytansın;)"
"Tabi kızım Sirius'tan az bir şey öğrenmedik sonuçta;)"
Milan" hahayt hadi gel yatalım yarın maç var, James beni antreman için sabahın köründe kaldıracağını söyledi:("
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorunlu Kız |Çapulcular|☾︎☀︎︎☽︎
FantasíaHogwarts'a yeni gelen Ruby Fox Morgan Çapulcular ile bir bağ kuruyor. ? Sirius" sorun o mu?" "Sorun o değil sorun benim!" ? "Ben... yapamam" Dumbledore" yapabilirsin. Onlar için bizim için yapabilirsin!" ☯︎ Fox'un bu Sorunu savaşlara Zafere, özgürlü...