Can çekişerek ölen ruhlarımızın kanına bulanmış perde, acılarla döşenmiş tiyatronun üstüne çekiliyor. Tıpkı benim hayatım gibi. Acılarım, yaşanmışlıklarım ve yaşayamamışlıklarım bir perde gibi hayatımın üstüne çekiliyor. Eğer bir parça ümit yeşerse içimde, duracak o perde, oynayacak tiyatro; ama içimdeki toprak öyle çorak, öyle kuru, öyle vasıfsız ki, tek bir ümit dahi sağ kalamaz içinde.
Göğe bakıyorum, kuşlar göç ediyor. Yere bakıyorum, karıncalar yuvalarına aş taşıyor. Doğanın, Doğa Ana'nın eserleri, uyumla iç içeler. Bir grup karıncadan birkaçı sağa çekse yaprağı, diğerleri dengeyi sağlamak için sola geçiyor. Bir grup kuştan biri yönünü değiştirse, diğerleri onunla gidiyor.
Bir de önüme bakıyorum, insanlar koşuşuyor. Birkaçı sola, birkaçı sağa. Kimsenin yolu belli değil, istikamet nereye, bilinmiyor. İkiyüzlüler toplumu ele geçirirken masum olanlar geride kalıyor.
Başım dönüyor, iyi hissetmiyorum. Hayır, bu fiziksel bir rahatsızlık değil; ruhen iyi değilim ben. Aklım saçma kararlar alıyor, eski motivasyonumdan eser yok.
Bugün kuleden bir mesaj geldi. İşimde eskisi gibi iyi değilmişim. Birkaç hafta izin almamı söylüyorlar, haklılar.
Benim bir uykuya ihtiyacım var; sonsuz olanından.
🍷
Sin-ui Eun-chong, Moonashi Kulesi'nin baş denetörü. Japonya'nın en sevilen boyutlar arası denetör görevlisi.
Geçmişte yaşanan olayların ardından 3.02 saniye geçtiğinde o anıların geçmiş zaman olmaktan çıkıp bir boyut hâline geldiğine inanarak altı yıldır bu konuda deneyler yapıyor.
İlk başlarda ufak bir laboratuvarı varken Japonya XVII. Uenos Boyut Bilimcileri yarışmasında elde ettiği başarıyla devasa bir güç topladı.
9.000 kişilik ekibiyle Japonya'nın ve Dünya'nın en büyük boyut bilimci örgütünün başkanlığını yapıyor. Örgütünün adı da: Moonashi.
1997'de, Moonashi'nin kurulduğu yıl başkanlık koltuğunu almıştı fakat otuz üç yıl sonra yani bugünlerde koltuk el değiştirdi. Jae-tama adında bir denetör oylama yoluyla koltuğa getirildi.
Eun-chong'un şimdiki hedefi, ideali olan boyutlar arası yolculuğu Jae-tama ile girdiği iddiada kullanmak.
"1340'lara gidip Okiku'nun intikamını alamazmışım, vay be! Güzel iddia."
🍷
"Satomi, amonyak neredeydi? Bulamıyorum."
"Burayı mahşer alanına çevirmişler. Tabii bulamazsın."
Satomi deney tüplerini tek tek eline alıp hangisinin amonyak olduğunu anlamaya çalışıyordu.
"Sanırım bu, al."
"Umarım bizi öldürmezsin Satomi, sana güven olacağını sanmıyorum."
"Ayıp."
"Hiç de değil."
🍷
"Satomi! Senin yüzünden! Üstümün hâline bir bak!"
"Ne bileyim onun hidrojen olduğunu?! Kokusu kötü geliyordu, verdim!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
White Heron Castle
Ficción históricaWhite Heron, yerlilerin deyişiyle Himeji Kalesi... 14. yüzyılların başı olarak bilinen ve Japonlar için karanlık çağ kabul edilen korkunç bir dönem. Ve tahmin edilebileceği gibi, korkunç bir gizem. ~ "Artık beni tanıyorsun, hayatta kalmana izin vere...