ROZDZIAŁ 3

61 1 2
                                    

Wyższy chłopak podszedł do mnie i tajemniczo się uśmiechnął, aż mnie ciarki przeszły. Poczułem jego feromony, alfa pachniała mokrym lasem i świeżo zaparzoną kawą przez to powoli robiło mi sie czarno przed oczami, jedynie co poczułem za miasto podłogi to czyjeś silne i ciepłe ramiona. Gdy sie obudziłem byłem w swoim pokoju, zapewne Min mnie tu przyniósł. Patrząc w sufit i zastanawiając ktora może byc godzina i co bede przez najbliższe dni tu robić, przerwało mi w moich rozmyślaniach pukanie do drzwi. 

-Proszę- zawołałem, do pokoju wszedł Tae z Jungkook'iem i taca z jedzieniem. Uśmiechnąłem sie do nich delikatnie, po położeniu tacy na moje nogi, Tae usiadł przy mnie i dziwacznie dla siebie sie uśmiechnął. Spojarzałem to na chłopaka obok to na drugiego ktory stał przy drzwiach oparty o ścianę. 

-Coś się stało- zapytałem przejęty ich spojrzeniami na mnie.

-Zasłabłeś przy alfie, wiesz co to oznacza?

-Eemmm.... no nie bardzo-spojrzałem na niego troche przestraszony 

-Jak omega słabnie przy alfie to oznacza ze twoja omega wybrał już twoja przez znaczną alfę- powiedział Jungkook. 

-Czy to znaczy ze Min jest przez znaczoną mi alfą ?- obaj skineli mi głową. Po nie całych 10 minutach ktoś zapukał do drzwi, po zaproszeniu przybysza. Do pomieszczenia wszedł alfa, Tae i Kook szybko sie ulotnili z mojego pokoju, wiec zostałem sam na sam z alfa.

- Wiem że dla ciebie może być szok, sam jestem zaskoczony, ale tradycja mówi ze jak bedzie pełnia księżyca dwa przez znaczone wilki musza połączyć sie w jedno, dlatego najbliższa pełnia bedzie za tydzień i 4 dni, wtedy sie oznaczę 

-Musimy nie możemy tego przesunąć- po usłyszeniu moim słów wyższy chłopak sie 

-Jak chcesz miec do końca życia pecha to prosze bardzo

Niewiedziałem co mam zrobić, chciało mi się płakać z bezradności ale też w głębni mnie cieszyłem sie ze bede miał alfę.



___________________________________________________________


wiem ze mały  ten rozdział ale postaram sie przy nastepnym 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 23, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Tak blisko, a tak dalekoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz