Yazardan"Bıraktığın için teşekkürler Happy"
"Her zaman Peter görüşürüz"
Peter arabadan inip kuleye doğru yol aldı. Friday kamera ile Peter 'ı görünce "Merhaba Bay Parker" dedi Peter da kameraya doğru el salladı ve asansöre binip yukarı çıktı.
"Hoşgeldin Peter"
"Hoşbulduk Bay Sta- pardon Tony"
Tony buna bir kahkaha attı ve Peter a sarıldı. Peter ile Tony daha doğrusu bütün ekip Peter'ı bir gizli görevde bulmuşlardı ya da onu yakalamışlardı. Daha sonra bir çatışma çıkmıştı ve ekip Peter 'ın gücünün farkına varmıştı. Onu yanlarına almışlardı.
Ayrıldıklarında Tony geri yerine oturdu ve Peter a yanındaki cheesburgeri verdi. Peter tam elindekini yiyecekken içeri Natasha ve Clint girdi.
" EN SEVDİĞİM ÖRÜMCEK Mİ GELMİŞ"
Peter gülmemek için kendini zor tuttu Natasha ile Tony ise Clint e garip bir şekilde bakıyordu. Peter Clint 'e sarıldıktan sonra Natasha ya sarıldı Natasha onun başını öptü.
"Ee Peter ne zaman spider man olmayı planlıyorsun yemeğe bizde kalabilirsin"
Natasha nın bunu demesiyle Clint Natasha nın koluna vurdu.
"Aslında olurdu ama Ned bugün beni çağırdı o yüzden hemen spider man olup Ned in yanına gitmem lazım."
"Peki Peter sen bilrisin" dedi Natasha, Clint bir oh çekti. Peter tam kapıdan çıkıcakken Tony seslendi
"Elindekini bitirmeden sakın buraya gelme"
"Emredersiniz"
Peter gittiğinde Clint konuşmaya başladı.
"Nat ne yapıyorsun ya evet deseydi bütün sürpriz bozulurdu."
"Ama evet demeyeceğini hepimiz biliyorduk çünkü arkadaşı Ned de planın içinde"
Bugün Peter 'ın doğum günüydü ve ona sürpriz hazırlamak istiyorlardı. Bu yüzden kulede Peter 'ın olmaması gerekiyordu.
Natasha ile Clint tam çıkacakken Tony yi fark ettiler ve yanına oturdular. Tony ikisinin soracağı sorunun az çok ne olduğunu tahmin ettiğinden konuştu
"Ben iyiyim sadece..."
Tony derin bir iç çekti.
"Bugün onunda doğum günü ve onu kaybettiğim gün ama ben onun yanına gidip bir hediye veya bir sarılma bile vermiyorum."
"Ah üzülme Tony eminim ki o şuan gerçekten de mutludur."
"Ve bir sürü hediye almıştır"
"Sadece benden de bir tane almasını isterdim"
Natasha Tony nin bunu demesiyle karşılık olarak "eminim ki bir gün bir hediyeyi sende ona vereceksin"
Hepsi beraber sarıldı ve kapı hızla açıldı içeri sırtında balon yapıştırılmış boynuna süslü bir ip asılmış ve burnunda da palyaço burnu olan Bucky içeri girer
"Acaba diyorum ki işe bir el mi atsanız? Bu harika bir parti olmalı."
"Geliyoruz Bucky"
¤ Akşam saat 19.00
"Hadi ama Ned gözümü kapatman şart değildi"
"Evet şarttı Peter hadi ama biraz eğlen"
"Nasıl eğleneyim Ned nereye gidiyoruz bare onu söyle-"
"Geldik gözünü açabilirsin"
Peter gözünü açtığında avengers ekibi ile karşılaştı. Tony, Natasha, Clint, Bucky, Thor, Bruce, Sam ve Steve kafalarında parti şapkasıyla onu karşılamıştı. Tony elindeki pasta ile Peter'ın yanına gidiyordu. Herkes "İyi ki doğdun Peter" diyordu. Peter mutlulukla mumları üfledi ve bir alkış koptu.
Peter hediyelerini açmış herkese sarılıp teşekkür etmişti. Biraz yalnız kalmak için balkona çıktı ve derin bir nefes alıp verdi. Arkasını bir anda döndü
"Aslında baya sessiz gelmiştim" dedi Tony Peter tam ağzını açacakken Tony cevapladı " Evet evet biliyorum örümcek hisleri" Peter sırıttı ve geri yerine döndü dışarıya bakmaya devam etti.
"Sorun ne Peter?"
"Sorun yok"
"Niye inanasım gelmedi?"
"Gerçekten-"
"Dökül Peter yoksa Natasha 'yı çağırırım"
"Konu ailem...
Selamlar nasılsınız?
Yeni bir irondad spiderson hikayesiyle karşınızdayım
Sınavları başlıyacak veya sınavı olanlara başarılar diliyorum...
{\__/}
( • . •)
/>❤ Bunu istiyor musun?{\__/}
( • - •)
/>❤ senin olabilir{\__/}
( • - •)
/❤< kırmamak şartıyla{\__/}
( • . •)
/>❤ sana güveniyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐖𝐚𝐬 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐚 𝐥𝐢𝐞?
Fanfiction. {\__/} ( • . •) /> |𝑷𝒆𝒕𝒆𝒓| Oğlunu istiyor musun Tony? {\__/} ( • - •) |𝑷𝒆𝒕𝒆𝒓|<\ Ara bul o zaman 🏅1. #mayparker