𝟑.

612 56 115
                                    


Saat 23.00 olmuştu ve parti bitmişti Happy Ned ve Peter ı bırakmak için partinin yapıldığı salona girmişti.

"Hey Ned Peter hadi gidiyoruz"

"Tamam ama Peter ı bulamıyorum"

"Nasıl bulamıyorsun Ned"

"Baya yok Mr. Stark"

Tony, Bucky, Natasha ve Ned Peterı aramaya başladılar. Uzun bir aramadan sonra Bucky onu koltukta uyurken bulmuştu. Koşarak diğerlerine haber verdi.

Tony Peter ı o şekilde görünce aklına bir anısı geldi.

Flashback

"Hey Tony bana bıraktığın minik yaramazı bir türlü bulamıyorum"

"Nasıl bulamıyorsun Clint?!"

"Baya bulamıyorum bir anda kayboldu"

Ortalığı uzun bir sure aradılar bu sürede Tony ölüp ölüp dirilmişti aklına fazlasıyla kötü şeyler geliyordu. Hydranın onu kaçırmış olabilme ihtimalini de göz önünde bulunduruyordu. Neyse ki kalp krizi geçirmeden battaniyenin altına girmiş ve elinde de Thor oyuncak figürünü tutan bir yaramaz buldu. Başına bir öpücük kondurdu

Tony Clint e bir şey demeden Peter ı kucağına aldı ve beraber koltukta uyuya kaldılar.

(Tony yi uyuyo farz edin) (çok tamtlılar)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Tony yi uyuyo farz edin) (çok tamtlılar)

"Hey Nat ve Bucky şimdi de Tony yi kaybettim"

Flashback end

Happy, Ned i alıp evine bıraktı. Tony,  Peter ı uyandırmak istemediği için burda kalmasını ve Ned den Peter 'ın telefonundan da Peterın dilinde halasına mesaj atmalarını istemişlerdi. Ned tabiki de istenilene hayır demememiş yapmıştı.

...


Tony geç saatlere kadar laboratuvardaydı. Saat gece üç buçutu. Salona yani Peterın uyuduğu odaya geçti. Peterın yattığı koltukta birini daha gördü bu Bucky idi.

Flashback

"Heeey Bucky abi"

Küçük Stark Bucky nin bacaklarına sarıldı resmen ayakta uyuyordu Buck bunu fark edince onu kucağına aldı küçük Stark ta Bucky nin boynuna sarıldı ve yüzünü onun boynuna gömdü.

"Sorun ne küçük dostum?"

"Annem babamı aradı kesin beni eve götürücek-"

Sözünü esnemesi kesti

"Ama ben burda kalmak istiyorum"

"Pekii gel oturalım o zaman olur mu?"

Ses gelmeyince Bucky onun uyuduğunu anladı. Onun başına bir öpücük kondurdu. Beraber koltukta uyuya kaldılar.

Flashbackend

Minik Stark Bucky nin olmayan kardeşiydi. Herkes görevlere gidince genellikle o Bucky ile oynuyordu. Bucky onunla birlikte yatınca kabus görmüyor deliksiz uyuyordu. Tabi Minik Stark gittikten sonra Bucky nin deliksiz uyuduğu gece sayısı neredeysr sıfıra inmişti.

Bir tek Bucky değil herkes uyuyamıyordu...

Tony bu çocuğun ona iyi gelip gelmediğini bir türlü anlayamamıştı.

Sabah

Peter kalktığında sağına ve soluna bakti en son uykuya dalmıştı gerisi yoktu aklında. Hala Avengers kulesinde idi. Hızlıca kalkıp telefonuna baktı May den hiçbir arama yoktu. Ardından mesajlara girdi ve May ile son mesajlarına baktı.

May
Hey Peter nerde kaldın?

Peter
Ned bugün onlarda kalmam için ısrar etti bende kabul ettim sorun olmaz dimi?

May
Hayır tatlım keyfine bak

Peter bir oh çekti eğer May onun burda olduğunu bilseydi gerçekten... herneyse
Peter May i anlamıyordu May Avengers ekibinden ve özellikle Tony den nefret ediyordu. Bu yüzden Peter örümcekçilik yaparken Stark stajına gidiyorum demiyordu Osborn stajına gidiyorum diyordu.

Peter ayağa kalktı tam odadan çıkıcakken Bucky elinde iki bardak ile birlikte geldi.

"Günaydın örümcek"

"Günaydın Mr. Barnes"

Bucky tam Peter a getirmiş olduğu bardağı ona verecekken Natasha bir anda yanlarında belirdi ve konuştu

"Hayır Bucky bunu sana kaç defa dicem çocuklara içtiğinden veremezsin-"

"Hey sana da günaydın Natasha sakin ol sadece çikolatalı süttü merak etme seni arada bi dinliyorum"

"Mr. Barnes siz ne zamandan beri başka çocuklara da içtiğiniz şeyden veriyorsunuz?"

"Aslında-"

"Barnes!"

"Ah evet evet"

"Peter bizimle antrenman yapmak ister misin?"

"Evet isterim"

"Hadi o zaman gidelim"


















Yeni bölüm vatana millete hayırlı olsun

Az kendinizi iyi hissedin diye bölüm attım

Beni yorumlarınızdan ve oylarınızdan mahrum bırakmayın *yanlış anlamayın dilenci değiliz hoş hdjdh*

Hepinizi sevdiğimi bilin❤

Beni gidirem ozmn

Beni gidirem ozmn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝐖𝐚𝐬 𝐦𝐲 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐚 𝐥𝐢𝐞?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin