×2

191 26 8
                                    

İstek üzerine ikinci bölümü yazdım . Yaptığınız kötü ve iyi yorumlar için sonsuz teşekkürler , hatalarimi düzeltmeye çalışıyorum .

Bu bölüme de oy ve yorum yapmayı unutmayın beğenilirse devamı kesinlikle gelecek .

• Musmutlu  Okumalar •

Odama geçip direk uykuya dalmıştım. Annemin o okula gitmemesi lazımdı , yapamazdı . Ben daha 13 yaşında bir çocuktum, sadece okulda mutluydum o da ellerimden kayıp gidecekti. Babama sesimi çıkaramıyordum ki 'hayır' diye karşı çıkayım , zaten küçük bir lafıma o elleri yakamdaydı .Halâ bilmiyordum bu adamın amacını . Ama dayanamadığım kesin bir gerçekti. Zorlanıyordum , hiçbir şeyi yapamıyordum . Kendini geçtim ya annem ?

~~~~~
"Oğlum , Efe ! Ben okula gidiyorum anneciğim , biliyorum sende bende hiç istemiyoruz . Ama baban yüzünden dışarı bile adım atamiyorum . Dün akşam eve dönseydi ikna etmeye çalışacaktım ama gelmedi . Kim bilir nerede ne yapıyor. Bıktım oğlum ,elimde olsa senide kendimi de şu çöplükten kurtarırdım. "

Annem bunları söylerken yine gözlerinden yaşlar akmaya başlamıştı . Ben ise ağlamamak için kendimi zor tutuyordum . Annem bu sırada dizlerinden destek alarak ayağa doğruldu . Kapıdan çıktı ama ben tek bir kelime bile söyleyemedim , ' gitme o okula ' diyemedim , diyemezdim .

Evde tektim. Zil çaldı ve annenin okula gitmekten , kaydımı aldırmaktan vazgeçip dediği gibi bu çöplükten bizi kurtarmaya geldigini düşündüm .

Koşar adımlarla kapıya doğru ilerledim  . Sevinçten ' kim o ? ' demeyi bile unutmuştumKapıyı açtığımda okul arkadaşlarım Yaren ve Eren gelmişti . Annemin gelmediğini görünce içimdeki sevinç bi anda kanatlanıp gitmişti . Şaşırmıştım , çünkü beni annemden başka seven ve önemseyen birileri yoktu , en azından ben öyle düşünüyordum . Kesin işleri düştüğünden gelmişlerdi .

" Siz mi geldiniz?  Selam . " diyerek somurtkan bir ifadeyle konuşmaya başladım . " Efe , dışarıda bu kadar güzel kar yağıyorken içeride oturuyorsun , kalkkkkk ve hazırlan !! " diyen Yaren kollarımdan çekiştirmeye başlamıştı ." Gelemem çocuklar, bitirmem gereken ödevlerim var , size iyi eğlenceler " dedim ve kapıyı onların konuşmasına izin vermeden yüzlerine kapattım .

Aslında gidebilirdim , ama babamın korkusundan yapamazdım , gidemedim işte . Bu arkadaşlarıma söylediğim kim bilir kaçıncı yalandı .

Sanırım bu çöplükten kurtulmanın zamanı gelmişti .

Babamdan KaçışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin