Öncelikle şunu belirtmek istiyorum iyi ve kötü yorumlar aldım ama çoğunluk devam etmemi söyledi , bende bir kaç bölüm yazmayı düşünüyorum . Yani eğer olmuyorsa zorlamayip silerim çalışmamı .
Yorumlarınız benim için çook önemli , yorumlarinizi eksik etmeyin .
• Musmutlu Okumalar •
Sanırım zamanı gelmişti . Aslında tam olarak ne yapacağımı bilmiyordum . Ama elime bu kadar güzel bi fırsat geçmişti ki buradan kurtulmak için bence kesinlikle degerlendirmeliydim . 13 yasında bir çocuk en fazla nereye gidebilirdi ki , sürekli aklımdan nereye gideceğimi sorgularken bi yandan da okul çantamın içine kıyafetlerimi sokusturuyordum . Gerekli gereksiz ne varsa . Sanırım cidden gerçekleşiyordu istediğim .
Babamın veya annemin eve gelmeden önce buradan kurtulmak lazımdı . Ama aklıma hiçbirşey gelmiyordu . Annemi bırakmak istemiyordum , keşke oda gelse benimle ama eminim bunu duyunca gitmemem için elinden geleni ardına koymazdı.
~~
Saat 14.56 annem üç civarı okuldan kaydımı aldırıp eve döneceğini söylemişti . Zaman kaybetmeden ayakkabılarımı giyip montumu seri bi şekilde giydim . Hava çok soğuktu , inşallah yolda yürürken bi ÇIĞ tepesinin altında kalmazdım . Yada başıma bir şey gelmezdi . Evet , evden dışarı adımımı atmıştım . Kendimi biraz tuhaf hissediyordum yanı daha çok korkuyordum . Akşam hava kararınca ne yapacaktım acaba ?Sokakta yatan ,yaşıyan insanlar nasıl bu havada yaşamlarını sürdürebiliyordu .
Evet annemin sesiydi bu telefonla biriyle konuşuyordu . Beni dışarıda görmemeliydi . Yoksa babam görmesin diye kolumdan kolumdan tutup doğru eve hapsederdi . Ama hiçbir zaman anneme kızmazdım niye mi çünkü oda benim gibi çaresizdi kimsesi yoktu benim annemden başka kimse yok onunda benden başka . Anneannem ve dedem ölmüşler . İki tane teyzem var ama onlar Amerikadaymis . Annemin anlattıklarına göre .
Annemin geldiğini görünce hemen bi yere saklandim . Üşümem gittikçe artıyordu . Umarım bu soğukta donarak ölmezdim.
Annem evde benim olduğumu düşünüyordu bu yüzden zili çaldı bir iki defa çaldı baktı ki kimse açmıyor cebinden anahtarı çıkardı kapıyı hızlı bir şekilde açarken " Efee , anneciğim aç kapıyı ! Nerde bu çocuk of " Kapıyı açtı ve içeri ayakkabılarını çıkarmadan içeri girdi o kadar korkmuştu ki . Ama anne bunu yapmak zorundaydım bende babamın her defa bize bağırdında korkuyorum . Üzgünüm anne .
Ve inan bende şuan senin gibi ne yapacagimi bilmiyorum . Tek isteğim şu dışarıda soğuktan ölmemem di .
Annemin evde bağırışları dışarıya kadar geliyordu " Ogluum nerdesin "
" Buradayım anne " diyemezdim ve gittim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babamdan Kaçış
Genç KurguKüçük Efe'nin hayat hikayesi bu , yanliz ve bi çare . Sadece kurtulmanın yolunu arıyor . Henüz 13 yaşında ama hayalleri o kadar fazla ki ... Çıktığı büyük bir macerada minik aşkıyla da karşılaşabilir yada ölümle burun buruna gelebilir ...