Prolog

13.9K 333 120
                                    


Po co żyjemy?

To pytanie, na które większość z nas nie zna konkretnej odpowiedzi.
Czasami po prostu chcemy zniknąć, lecz czy chcemy umrzeć?

Większość z nas nie chce śmierci, jednak chce spokoju.
Śmierć ma nas oddzielić od problemów i dać nam wymarzoną ulgę.

Są ludzie, którzy wolą spokój. Są też tacy, którzy wolą chaos. Chaos i spokój to niby dwa przeciwieństwa, ale mogą się połączyć.

Smutek i szczęście. Kolejne przeciwieństwa, a może jednak nie?

Czy można być smutnym i szczęśliwym w tym samym czasie?

Jasne, że tak. Wystarczy przybrać idealną maskę na twarz, a możemy te dwie zupełnie różne emocje połączyć.
Myślimy, że ludzie tego nie widzą. Nie widzą naszego cierpienia i braku chęci do życia.

Gdzieś w ciemnym kącie naszego życia znajdziemy ten spokój. Jednak czy zostanie on z nami aż do śmierci?
Emocje towarzyszą nam przez całe życie. Życie którego czasami mamy dość.

Nazywam się Vanessa Moore i jedyny powód dla którego jestem na tym świecie to kobieta, która nie zasłużyła na to wszystko co ją spotkało.

W moim życiu panował chaos, teraz miało zacząć się uspokajać. Chociaż może jednak nie? Może znów zacznie padać deszcz i będzie burza?

Chcę po prostu spokoju. Już nawet w swoim życiu nie potrzebuje szczęścia. Wiem, że po tym wszystkim już nigdy nie będę tą samą dziewczyną.

Ale nie przewidziałam tego, że w moim życiu pojawia się oni.
Ludzie, którzy zmienią wszystko.

A ja przecież na nich nie zasłużyłam.

To wszystko było przecież moją winą i zawsze nią pozostanie.

Kiedy zakładałam maskę na twarz tylko on wiedział, że tak naprawdę w środku umierałam.

~Po prostu mi zaufaj, a wszystko będzie dobrze. Jestem z tobą.~

***

Pierwsza część Trylogii Nothingness

You Changed MeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz