Başlık Bulamıyorum 🤝

13 2 7
                                    

Günlerden bir gün güzeller güzeli kezban teyze 84576794.villasında uyanır o gün güzellik yarışmasının olucağı gündür ve çok heyecanlıdır daha sonra altın kaplamalı lavabosunda elini yüzünü yıkar ve yine altın kaplamalı klozetine sıçar daha sonra youtube kanalı için günlük bakım rutinim videosunu çeker ve kahvaltısı için aşağı iner hizmetkarı çoktan masayı donatmıştır ve kezban teyze sofraya oturur tabağına sadece salatalık alır onu da bıçakla 1000 parçaya böler yarısını yemeden doydum diyip sofradan kalkar hizmetkarı bu duruma artık alışmıştır. Kezban teyze giyinir süslenir bmwsine biner ve yarışöanın olucağı yere gider daha sonra orda çok yakışıklı bi beyefendi görür. Kezban teyzenin dibi düşmüştür gidip instasını alam bari diyip ercan eniştenin yanına gider ilk başta tanışırlar ve sonra instasını almayı başarır ve güzellik yarışmasına katıldığını söyler ercan enişte sizi izleyeceğim kraliçem diyip kezban teyzenin elini öpmüştür kezban teyzenin yüzü böyle olmuştur 😩. Kezban teyzw hazırlık için kendi odasına gider ve hazırlanöasına yardım etmek için birsürü adam gelir. İşte o an gelmiştir yarışmanın olucağı o kutsal an.. Ercan eniştw kraliçesini net görebilmek için en önlerden bir yer ayarlamıştır kendine. İlk başta kezban teyzw çıkar ve tüm güzelliğiyle salondaki herkesi büyülemiştit ama en çok ercan enişte büyülenmiştir 🤤. (two hours later.. ) Yarışma biter tabii ki kazanan kezban teyzedir başarısının sırrını salatalık yemek olduğunu söyler ve herkes alkışlat. Kezban teyze podyumdan iner ercan enişte onun yanına gidwr ve çay bahçesine gidelim mi diue sorar çünkü ercan enişte onun kadar zengin değildir garibim 😭😭. Daha sonra ercan enişte ben bi taksi çağırıyım der kezban teyze gerek yok şurda ki bmw benim hadi ona binelim der ercan eniştenin yanakları kızarmıştır ve 🤭👉🏿👈🏿 tamam der. Sonunda giderler bi masaya otururlar çay içerler ve kalkarlar bi parka gidip banka otururlar ve ercan enişte kezban teyzenin elini tutar daha önce böyle bi şey hissetmemiştim der (yalan) saf kezban teyze inanır ercan enişte biraz daha yaklaşır veeee 50 yaşında ki kezban teyze first kissini yapar ikisi de hızlıdır ortamı ateş basar.. Sonra kezban teyze ercan enişteyi eve atar hizmwtkarı senelik izne gönderir hizmetlar şok 👁️👄👁️. Sonra kezban teyze ve ercan enişte mutlu mesut yaşayıp gittiler.
                              

true loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin