Hayattan Gram Zevk Almıyorum

8 2 13
                                    

Doktorun ve kezban teyzenin arasında ki sexual temasi fark eden ercan enişte öhöleyerwk terasa gider lakin ercan enişte götünü de yırtsa ikisin arasında gelişen garip bağı bozamaz. Doktor tam gidicekken kezban teyze onun kolundan tutar ve kendimi hala iyi hissetmiyorum diyip  yalandan bayilma taklidi yapar. Ercan enişte panik yapip doktordan hamile kalır (saka). Ercan eniştw sadece panik yapar kezban teyze çaktırmadan doktora göz kırpar ve swn gitme diye yaptım anladın mı kipss diye sessizce fısıldar doktor da anladım kipss der. Doktar kaslı serçe parmağıyla kezban teyzeyi yatağa fırlatır🥵🥵🥵. Kezban teyze şok. Artık tamaöen aşık olmuşdue doktara benim özel doktorum ol parası neyse vericem sadece benimle ilgelen der. Doktor da sizinle ilgilenmem içim hüçbir şeye ihtiyacım yok diyip kezban teyzenin yanağına bi busecik kondurur. Ercan enişte araya girip noluyo amk der kezban teyze bu seni ilgilendirmez artık gitmwni istiyorum der ercan enişte isə daha ayılalu yarim saat olfu hemen ona aşık olucak kadar enayi değilsindir umarım der kezban teyze GİİTTTT diye bağırır ve hemen obama yı arar obama açtığında arkadan birtakım sesler geliyodur 😐 yine ne istiyosun aptal karı der o da korumalarını bana göndermeni istiyorum hayatim tehlikede der obama şimdi gitarcı çocukla özel bi işim var sonra hallederim diyip telefonu kezban teyzenin yüzüne kapatir. Kezban teyze olayı çakar(😩😘😐🤡😐👻💗😻😭😽🤭). Ercan eniştw bu iş burda bitmedi şimdilik gidiyorum diyip kapıyı yüzlerine çarpar ve gider. Kendi çöplüğüne dönen ercan enişte salad fingers izleyerek intikam planları kuruyodur yine de bi yönü hala kezban teyzeye aşıkdır bu yüzden birden soft düşüncelere dalar ama intikam duygusu daha ağır basıyodur. Kezban teyze ise doktorla baş başa kalmıştır ve aşık olduğu adamın daha adını bilmiyodur ona adını sorar doktor da benim adim civan 🙂 der. O sırada çöplüğünde salad fingers izleyen ercan eniştenin aklına müthiş bi plan gelmiştir😘😘😘😘(ortalığınanasınısikick).Kezban teyze o kadar entrikayı atlattıktan sonra karnı guruldamıştır doktar ise ben sana şimdi çok güzel yemekler yaparım sen dinleennn der. Birlikte yemek yiyip film fln izlerler sonra sarılırlar fln öyle uyurlar(keşke sadece uyusalar).

true loveHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin