Hozier-Sunlight
Aradan iki ay geçmişti ve her şey güzeldi. Chanyeol her izin gününü Baekhyun'la geçiriyordu çünkü Baekhyun eğer bunu yapmazsa onu sakatlayacağını, tedavi dahi etmeyeceğini söylüyordu. Pekala, belki Chanyeol bunu biraz bahane olarak kullanıyor olabilirdi. Baekhyun'la vakit geçirmek dünyadaki en güzel şeylerden biriydi çünkü.
Artık her ikisi de daha rahattı. Askeriyedeki herkes ilişkilerinden haberdardı çünkü Baekhyun ciddiyetini koruması gereken anlar harici neredeyse her yerde Chanyeol'e kur yapmaktan çekinmiyordu. Chanyeol başlarda ciddi kalmayı, onu durdurmayı denese de işe yaramamıştı. Bu yüzden pes etmiş ve sık sık gülümser olmuştu eski halinin aksine.
Baekhyun Chanyeol'ün galerisini karıştırırken eskisinden daha eğlenceli hale gelen telefona karşı gülümsedi.
"Yoksa komik bir şey mi gördünüz doktor Byun?"
Kısa olan başını iki yana sallarken elindeki telefonu bıraktı ve ayağa kalkıp Chanyeol'ün karşısında durdu.
"Galerine ilk baktığımda yalnızca manzara resimleri gibi sıkıcı şeyler vardı ama şimdi galerin benimle dolu."
Chanyeol ona doğru eğilip dudaklarını burnunun ucuna bastırdı ve geri çekildi. Elindeki tişörtü sonunda giymeye karar verdiğinde Baekhyun ona engel olmamak için zor tutuyordu kendini.
"Artık manzaram sensin."
Baekhyun kahkaha atarken parmak ucuna yükseldi ve Chanyeol'ün saçlarını karıştırdı. "İğrençsin."
"Biliyorum ama bu beni sevmene engel değil, sen de bunu biliyorsun."
"Ama engel de olabilirdi? Yüce gönüllü bir sevgilin olduğu için Tanrı'ya şükretmelisin."
Uzun olan derin bir nefes alırken kollarını Baekhyun'un ince beline sardı. Hala Baekhyun'un neden kendisiyle ilgilendiğini bilmiyordu. Chanyeol sıkıcı biriydi, flört etmeyi bilmez ve ailesini dahi işinin önüne koymazdı. Rutin şeylerden hoşlanırdı, farklılıklar, hareketli bir hayat ona göre değildi. Baekhyun ise tam aksi, farklılıklara açık ve deli dolu biriydi. Bu yüzden Chanyeol kendisini Baekhyun'un yanına yakıştırmıyordu.
"Senin gibi birine sahip olduğum için her gün şaşırıyor ve Tanrı'ya şükrediyorum zaten."
Baekhyun kaşlarını çattı ve geri çekildi. Ne demeye çalıştığını anlamış değildi.
"Şaşırıyor musun?"
"Evet. Kusursuz birisin, benim gibi sıkıcı bir yüzbaşıyla niye birlikte olduğunu anlayamıyorum."
"Gördüğüm en kusursuz kişi sensin ve sıkıcı olman bunun önüne geçemez. Benimleyken mecburen de olsa eğlenceli biri oluyorsun hem dert ettiğin buysa. Odama girdiğin ilk andan beri senden etkileniyorum Chanyeol.."
Chanyeol dudaklarını nazikçe karşısındaki dudakların üzerine değdirdi ve fazla beklemeden geri çekildi. "Sana uygun biri olduğumu düşünmüyorum güzelim. Seninle aynı kafa yapısında olan, yanına yakışacak onlarca kişi tanıyorum ve onların yanında ben fazlasıyla sıkıcı ve yaşlıyım."
Baekhyun ciddi konuşmalardan hoşlanmazdı. Özellikle de Chanyeol'ün saçmalıklarıyla dolu olan ciddi konuşmalardan. Dudakları iki yana kıvrılırken karşısındaki bedenden biraz uzaklaştı.
"Öyle mi? O halde onların numarasını isteyebilir miyim senden?"
"Benim odamda, biraz sonra benimle uyuyacakken, benden, başka erkeklerin numarasını mı istiyorsun Byun Baekhyun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Park And His Lover / Chanbaek
FanfictionChanyeol işinde başarılı bir yüzbaşıydı. Askeriyeye yeni atanan Doktor Byun ise onun tüm duvarlarını yıkabilecek bir güzelliğe sahipti.