• Onunla baloda tanıştın.
• Sebastian efendisinin emriyle oradaydı. Ciel'in şu anki soruşturmasına tehdit oluşturan soylu bir adam hakkında bilgi toplamak ve gerekirse onu ortadan kaldırmak zorundaydı.
• Partiye sızmak için sebastian'ın yüksek sınıflardan bir adam gibi davranması gerekiyordu.
• Sebastian, kalabalık salona girdiğin anda seni fark etti. Göz alıcı (en sevdiğiniz renk) elbisen ve saf zarafetinin aurası seni öne çıkardı.
• İblis duyuları, parti misafirlerinin geri kalanından neden bu kadar çok göze çarptığını hemen ona bildirdi. Ruhun. Ağzının sulandığını hissetti. Böyle ruhlar her gün bulunmaz.
• Ancak, efendisinin emirleri, eldeki görevine odaklanmasını istedi. İsteksizce, bakışlarını çevirdi ve bir yudum şarap aldı. Belki başka bir zaman..
• Vals başladı, Sebastian hedefini bulana kadar kalabalığı tarıyordu. Ciel'in bahsettiği soylu adamı buldu. Yanında kadınsı bir ses duyduğunda ona doğru ilerlemek üzereydi.
• "Sizi daha önce hiç görmedim, isminizi sorabilir miyim efendim?"
• Sebastian döndü. gözlerinin önündeki güzelliği görünce bir an için dondu. Elmaslar, inciler ve mücevherler ince, zarif boynunda parıldıyordu, kollarının ve ellerinin etrafına sarılmış f/c (en sevdiğin renk) ipek eldivenler ona muhteşem bir zarafet katıyordu. Sıkı bir şekilde ayarlanmış olan korse, göğüslerini hem masum hem de kışkırtıcı bir şekilde öne çıkarıyordu. Onun e/c gözleri merakla ona bakıyordu.
• Sebastian bir an için kekeledi. ondan yayılan sarhoş edici lezzetli koku, odaklanmasını zorlaştırıyordu.
• Çabucak repliklerini hatırladı. "Haklısınız Leydim, bu benim buraya ilk gelişim! Ben Kont Sebastian Michaelis, sizi tanımaktan memnun oldum." Eline kibarca bir öpücük koyarken dedi.
• "Ben Yorkshire'dan Düşes Y/n. Bir süredir sizi izliyordum efendim ve dansa katıldığınızı görmedim, eğer bu kadar nazik davranırsanız, benimle dans eder misiniz?" Narin ellerinden birini omzuna koyarak sordu.
• Sebastian şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırdı. Normalde, bu tür olaylara yardım etmesi gerektiğinde, kadınlar onunla dans etmesini istemesi için bir şans için etrafına toplanırdı. Hiç kimse ondan önce dans etmesini istemeye cesaret edememişti.
• "Bir hanımefendiyi reddetmeniz son derece kabalık olur.." Dudaklarında bir gülümsemeyle fısıldayarak dedi. "...Böyle yakışıklı bir beyefendiye çok yazık."
• Kafasında kısa bir tereddüt vardı. Hedefini her zaman daha sonra yakalayabilirdi. Sebastian gülümsedi ve gözleri salonun altın ışığında mücevherler gibi parıldadı. Reverans yaptı ve elini güzelliğe uzattı.
• "Düşes Y/n, bu dansı bana lütfeder misiniz?"
• Gülümsedi ve çok daha küçük elini eline koydu. İçinden bir elektrik hissi geçti. Bu kadın başka bir şeydi.
• Elini sırtının küçük kısmına koydu ve eldivenli elini elinin içine aldı. Elleri ellerine tam oturdu.
• Onun ayak sesleri, kendisininkiyle ve müziğiyle birlikte zarif bir şekilde hareket etti. Tüm vücudu nazikçe ileri geri sallanıyordu, ara sıra, Sebastian onu biraz daha yaklaştırıyordu, vücudunun kısa süreli dokunuşu heyecanla karıncalanmasına neden oluyordu, ama sonra pembe dudaklarında masum bir gülümsemeyle şakacı bir şekilde uzaklaşıyordu.
• Aralarında hiçbir kelime değiş tokuş edilmedi, ama Sebastian onun e/c gözlerinin ardında saklı tutku ve duyguyu görebiliyordu, kendi gözlerinin yansıttığından emin olduğu duyguları. Dans pisti kendilerine aitmiş gibi dans ettiler. Y/n, hareketlerinin her birini okuyabilir ve tahmin edebilir ve karşılık olarak hareket ederek başkalarının izlemesi için büyüleyici bir gösteri yaratırdı.
• Müzik son ve en tutkulu aşamasına girerken Sebastian ona daha da yaklaştı. Y/n de yaklaştı. Esansını içine çekti. Güçlü aroması neredeyse başını döndürdü. Belini biraz daha sıkı sıktı ve güzel kadın yüzünü ona yaklaştırdı, burunları neredeyse, neredeyse birbirlerine değecekti.
• Şarkının son notaları danslarının sonunu işaret ediyordu. Sebastian, düşündüğünden çok daha uzun süre onunla dans ettiğini fark etti. Ve ayrıca, tüm dans pistini kaplamışlardı. Konuklar hem dans etmelerine izin vermek hem de güzel ve zarif çifte hayranlık duymak için dans pistini terk etmişlerdi.
• Alkışlar ve huşu sesleri salonu doldurdu. Sebastian, Leydi'nin elini öptü ve Y/n kibar bir reveransla eteğini kaldırdı.
• Sebastian bir anlığına elini bıraktı ve ona bir fincan şampanya ikram eden bir garsona cevap vermek için döndü.
• Ama Y/n ile konuşmak için tekrar döndüğünde, gitmişti. Duman gibi ortadan kaybolmuştu. Her yerde onu aradı. Hiçbir yerde göremedi.
• Kıkırdadı ve şampanyayı içti. Gece bitiyordu ve görevi hala tamamlanmamıştı.
• Şafaktan biraz önce malikaneye döndü. Gecenin geri kalanında Y/n görünmemişti. Sebastian, her zamanki uşak kıyafetini değiştirmeye devam etti. Eldivenlerini çıkardı ve kokladı. Gülümsedi. Kokusu oradaydı. Her yerdeydi, o kadar fazlaydı ki, başka hiçbir şey algılayamıyordu bile. Gecenin olaylarını hatırlarken coşkuyla güldü. Her ayrıntıyı, yüzünü, saçını, teninin yumuşaklığını gözden geçirdi...
• Onu bulmuştu. Ruh eşini. Yatağına çöktü ve onun kokusunu alan giysilerini burnuna tuttu. Görünüşe göre şeytanların da kendilerine ait ruh arkadaşları var.
• Sebastian pembe güneşin doğuşunu izlerken düşündü. Onunla tekrar bir araya gelmek için sonuna kadar giderdi.
~~~~~~~
SelaaaaammmNasılsınız?
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Eğer istek bir karakteriniz olursa özelden ya da panomdan mesaj atabilirsiniz.
Seviliyorsunuz 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Black Butler Oneshot - Scenario
Fiksi PenggemarOne Shotlar bana ait değildir. Çeviri yapıyorum. İyi okumalar~