Hemen üstüme siyah bisiklet yaka dar bi tişört geçirdim altıma en sevdiğim yanları hafif yırtık jean imi giydim saclarimi tepeden toplayıp sıkı bir at kuyruğu yaptım makyajla pek aram olmadığı icin vişne cürüğü tonlarina mat bir ruj sürdüm. Ah, hiçte fena görünmüyorum!
Artik okul denen tımarhaneye gitme vaktim gelmişti, telefonun titremesiyle irkildim arayan Emily'den başkası değildi zaten o da olmasa geriye sadece "annem" seçeneği kalırdı. "Rebekah! Yakinda meyve vereceğim seni beklemekten hadi kapıdayim yoksa müdür Hector bizi öldürüp törende sallandıracak!'
"Tamam geliyorum." dedim .Ah Emily o olmasa napardım benim neşe kaynağım resmen tek arkadaşım da denilebilir .ayni eyalette oturuyoruz.Kıvırcık turuncu saclari ve iri yeşil gözleriyle gerçektende cok sevilesi biriydi. O bana göre daha çılgındı. Aşk hayatı tabii ki benim aşk hayatıma fark atacak durumdaydı. Ah evet işte geldik. Emily derin bir soluk alıp heyecanlı gözlerle "hazır mısın" dedi kafamı sallamakla yetindim. Tanrım bu okulu seven insanları hic bir zaman anlayamayacaktım egosu olan sadece güzel ve yakışıklıların oldugu üst grup sadece kendini derslere veren "inek öğrenci" grubu aptal ve gereksiz şakalar yapan ergen grubu her türlü insan vardı, Tanrım! Ne kadar da gereksizdi sanırım benim pek bi farkım ya da özelliğim yoktu ne içime kapanıktım ne de çok sosyal. Her neyse 17 yaşında bir ergenden pek bir sey beklenemezdi tabii. Emily'e dün gece gördüğüm rüyayı anlatsa mıydım gecelerce gördüğüm ve terler döktüğüm o rüyalar..
Arkamdan gelen bi sesle irkildim
Merhaba umarım hikayeyi beğenmişsinizdir. Beğenmediğiniz konuları mesaj atarsanız size yardım etmeye çalışırım . Lütfen vote ve yorumlarınızı eksik bırakmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CADININ LANETİ
FantasyİKİ KIZ KARDEŞ... BİRBİRİNDEN HABERSİZ BİRBİRİNİN ZİTTİ KÖTÜLÜĞÜN VE İYİLİĞİN TEMSİLCİLERİ KANLI DOLUNAY GECESİNDE BAŞLAYAN CADININ LANETİ İKİ KIZ KARDEŞİN KADERLERİNİ DEĞİŞTİRDİ. BU LANETE SİZ DE KATILMAZ İSTER MİSİNİZ? SICAK, EGLENCELİ VE BİR...