Аляска. Студената джИджАва заснежена Аляска.Героите бяха тръгнали на подвиг за спасението на човечеството от зомби апокалипсиса. Но разбира се нямаше как да не минат през Аляска за да построят снежен човек преди света да свърши.
Криси-щерката на Хипнос.
Гери-нещото на Хефест + другото чадо на Хефест-Фин. Бяха главните деца които отиваха на този подвиг.С тях бяха отишли още Алис от хижата на Арес и Алекс от хижата на Афродита.
По каква причина те бяха последвали нашите герои?
За да не чистят трапезарията след боя с пастички и чушкопеци в Петък.Те бяха изминали много. Бяха прекосили Целия Ню Йорк и въобще не опитаха всяка енергийна.
Бяха минали с лодката Пешо морския лебед цяла Венеция и преплуваха Тихия океан:(Визуална презентация на Пешо)
Бяха минали през цял Египет, бяха опитали всеки вид кроасан във Франция и дегостираха Уи уИ спАгетИ в Италия.
И ето ги най сетне тук в Аляска.
Те видяха много неща и Алис настъпи доста гадни по пътя.
Явно нямаше късмет през този подвиг.Криси и Гери се правиха на луди докато се опитваха да направят снежни... Жаби в снега?
Фин седеше и танцуваше с Алекс на саундрака на Еуфория... Ако изобщо танците на Алекс се водеха танци.
А през това време Алис приготвяше оборудването им,за да се искачат по скалата.-АРЕ БЕ НИКОЙ ЛИ НЯМА ДА МИ ПОМОГНЕ ТУКА?!?
-Имаме важна работа. - казаха Криси и Гери, които се опитваха да пресъздадат сцената от Титаник качили се на един камък.
-Неп. -казаха Фин и Алекс продължавайки да вършат каквото там вършеха.
Не след дълго Алис почна да им крещи и мрънка, но пък поне вече дошло времето да се изкачват.
YOU ARE READING
Досиетата на новите полубогове
Random•°•.Малък поглед в системата на Camp Half Blood и още джиджави истории и информация за героите UwU•°•