хАйде Гери! Просто направи това фенерче и да приключваме!
Гери:Не пришпорвай нещата, иначе до утре ще го правя. А и не е толкова лесно! Фин дръж тая свещ по близо! Нищо не виждам!
Фин:Добре де! Извинявай. А и знаеш, че трябва да сложиш пружината от другата страна, защото там ще седи батерията.
Гери:Ще ме оставите ли да работя спокойно? Или предпочитате да запаля студиото, за да бъде поне светло :)
Да ти имам и малкото пироманче. Просто се опитваме да помогнем.
Гери:Каза ти, който до преди малко седеше отстрани и гъчаше чипс.
Хей трудно е да водиш предаване. Цялата слава и телевизионно време отегчават човека.
Гери:Да да ти точно си много отегчен. Ако се научиш да бъдеш по мил може и да не е толкова трудно. Иииии ха! Готово е!
Хермес:Супер! Значи вече може да започваме.
Джордж:Ама ние почнахме преди 10 минути.
Хермес и Дионис:КАКВО?
Хермес:Защо никога не ни казвате кога сме почнали?
Марта:Вие никога не питате.
Дионис:Добре нямаме време за повече глупости. Гери насочи този огромен фенер към мен и да започваме.
Гери:Дадено гадно ядосано човече.
Дионис:Извини ме, но не съм ядосано човече. И гледай да хванеш хубавия ми профил с този прожектор.
Гери:Чакай ти имаш хубав профил? Не знаех.
Дионис:Ах ти малко гадно-
Хермес:Дионис! Спри се! Нямаме повече оператори които да ти цензурират глупостите! + че екипа от продуктовото позициониране се обадиха, че нямат повече продукти които да предлагат! Не може и реклама да пуснем!
Фин:Хехе всъщност. Аз може да предложа няколко неща! Разбира се ако не възразявате!
ТутУрутУтуууУ. Продуктово позициониране с ФиииН!
Здравейте днес! Аз:Фин Вандербум съм тук за да ви представя няколко от моите лични продукта! Ще започна с фикуса зарядно,което може да зареждане няколко телефона наведнъж!
YOU ARE READING
Досиетата на новите полубогове
Random•°•.Малък поглед в системата на Camp Half Blood и още джиджави истории и информация за героите UwU•°•