yanlış| jimin|pt 1

3.3K 34 4
                                    


başlık: yanlış

karakterler: park jimin x kim rae deum

" Olmaması gereken birini sevmek yanlış mı?"
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
pt.1

"hah! iflas ettin!"

yakın arkadaşım, hortok, kartlarımı yere indirdiğimde tezahürat yaptı.

"lanet olsun, pes ediyorum."

kartlarıma acınacak bir şekilde bakarken hoşnutsuzlukla iç çektim. tekel oynuyorduk ve dürüst olmak gerekirse o oyunda oldukça iyi olmama rağmen kaybettiğim için utanıyordum.

aniden kapının yüksek sesle kapandığını duydum ve kim olduğunu görmek için boynumu uzattım. Bana tam anlamıyla kıçını gösterebilecek, gerçekten kısa etek giymiş tanıdık bir figür gördüm, elleri kabaca öpüşürken adamın göğsünde. Hortok'a baktım ve beni bu durumda bırakmayacağını umarak sessizce ona yalvararak baktım.

"uh, o zamana bakar mısın. Japon balığımı sulamam lazım, patlatmalıyım!"

diye haykırdı, sırt çantasını kaptı ve şimşek gibi fırlayarak arka bahçeden çıktı. Az önce gördüğüm sahneye bakmamaya çalışırken nefesimin altında küfürler mırıldandım.

bu tür sahneleri her gün görmek normaldi. babam bir kaza sonucu vefat ettiğinde annem depresyona girmeye başladı ve üç yüz altmışı tamamen değişti.

Her gün o adamı eve getirmeye başladı, sınavlarıma çalışırken konsantre olamadığım yatak odasında onları yüksek sesle becermeye başladı. sesler rahatsız ediciydi ve bu yüzden her zaman kulaklık taktım.

bazen yakın arkadaşımı evime getiririm. ama sonra annemin varlığını unuttum. bu yüzden ne zaman dışarı çıksa, arkadaşım beni terk ederek kaçardı.

🖇️| bitch: jiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin