Her gün yavaş yavaş birlikte okula yürürdük ve gerçekten ayrılmazmışız gibi çok iyi arkadaş olurduk.
ama annemin işlerine kendimi fazla dahil etmemem gerektiğini biliyordum ama buna engel olamadım. Park Jimin'in bir mıknatıs olduğunu hissettim ve ondan etkilendim.
"seni kaltak!"
Evin kapısını açarken sol yanağıma sert bir tokatla karşılandım. annemin önümde durduğunu, dumanlı ve deli bir kadın gibi göründüğünü gördüm.
"Neden jimin ile bu kadar çok takılıyorsun?"
sesini yükseltti. kalbim onun cümlesinde anında durdu. Kelimeleri ağzımdan çıkarmaya çalışırken dudaklarım titredi ama işe yaramadı.
"çizginizi aştığınızı biliyorsunuz, değil mi?"
konuşmaya cesaret edemediğim için söylemeye devam etti.
aniden odasına çıktı ve beni oturma odasında bıraktı. Beni azarlamayı bitirdiğini sanıyordum ama hayır.
"şimdi odama gel orospu!"
annemin bağırdığını duydum. Titrek nefesler ve tereddütlü ayak sesleriyle ayaklarımı yerde sürükledim ve sonunda odasının önüne geldim.
Ya bir kırbaçla ya da kalın bir iple karşı karşıya kalacağımı bildiğimden, kendimi hazırladım ve derin nefesler aldım.
Bir nefes vererek kapıyı dikkatlice ve yavaşça açtım, gördüğüm şeyde neredeyse kırılırdım.
annem yatakta çıplak yatıyordu ve adamın sırtını Jimin olarak tanıdım. o da çıplaktı ve anneme bakıyordu. özellikle siki annemin vajinasına bakıyordu.
"Şuna dikkatlice bak. Bu odadan çıkmaya cesaret etme. Gözlerini kapatmaya ya da kulaklarını kapamaya cüret etme. Bunları yaparsan, artık benim kızım değilsin."
kıs kıs güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🖇️| bitch: jimin
FanficAnnem ve kiraladığı adam önümde sevişiyorlar. SMUT (TAMAMLANDI)+(BANA AİT)