1 AY ÖNCE
Emma annesine yemeğe gitmek üzereyken karanlık ve sisli bir havada solundan hızla gelen siyah bir araba emmanın önüne kırar. Emma sağa sola yalpalayarak giderken lastiği patlar ve durur. Araba da biraz gittikten sonra durur .Arabadaki adamdan yardım ister.
" Heyy ! bir el atsan... "
Arabadan inmeden adam devam eder .Emma şaşkın bir şekilde annesini arar ve lastiğinin patladığını söyler .
" Neredesin? "
"Çok uzakta değilim Ochat caddesindeyim. "
" İyimisin ? yardım çağırdınmı? "
" Lastik değiştirmeyi biliyorum, anne. "
"Geliyorum. "
"Güzel fikir arabayı alda gel. aa dur ya lastiği patlaktı. Ben hallederim anne. "
" EMMA ! "
"ANNE! " telefon birden kapanır.
O Siyah arabadaki adam emmayı atlatmak için yapar bu hamleyi emmanın annesinin evinin önünde durur ve arabadan emin adımlarla iner .Elindeki kibritle eve doğru ilerler ve pencereden mutfakta yemek yapan emmanın annesi (caroline)' ni izlerken birden musluğu patlatır caroline musluğu durdurmaya çalıştıkça bu sefer ocaktan alevler çıkmaya başlar ve alevler carolinenin etrafını sarar, yerde biriken sulardan caroline'nin ayağı kayar ve yere düşer. son sözü
" EMMA. " dır.
KATİL KİM?
1 AY SONRA
Emma annesinin ölümünden sonra hayatı bir anda değişir ve büyükannesinin yanına taşınır. CHANCE HARBOR 'a . Chance harbor sakin bir liman kentidir.Emma büyükannesinin evine gelir , hayatının nasıl olacağını düşünürken büyükannesi lena emmayı kapıda karşılar.
" Emmaa "
" Merhaba büyükanne . "
" O gün tek başına gitmene izin vermemeliydim. "
" Sana pek seçme şansı tanımamıştım zaten. "
" Gelmene çok sevindim. Hadi içeri gir."
Emma ve büyükannesi içeriye girerler.
"Hadi gel sana odanı göstereyim. "
Hala çocukluğundaki gibi aynı kokuyordu. Merdivenden çıkarken bir anda hatıraları gözünde canlandı. Annesinin eski odasına geldiler.
" Tüm eşyaları atabiliriz istersen , şimdiye kadar atmalıydım. 16 yılcık geçti. "
" Annemin hakkında bilmediğim o kadar şey var ki .Neden evine hiç dönmediki ? "
" Baban kaza geçirdiğinde sen daha yeni doğmuştun.Ona burada kalmak zor gelmişti.Sanırım herşeye yenide başlamak istedi. "
" Evet, banada hemen hemen aynı şeyleri söledi. "
" Sen yerleşe dur ben yemeği hazırlıyorum. "
Emma odayı ne hissettiğini bilmeden izlerken rahatlamak için banyoya girdi.Banyodan çıkınca üzerini değiştirmek için çekmeceye eyilirken aralarında çok mesafe bulunmayan karşı villadaki genç sarışın üstü çıplak tahminen kendi yaşlarında birinin kedisini gözetlediğini farketti çocuk elini pencereye yaslayarak emmaya gülümsedi emma umursamaz bir tavırla perdeyi kapattı ve arkasını döndü bornozunu çıkardı tam karşısındaki aynaya bakarken perdesinin açıldığını gördü ne olduğunu anlayamamıştı geri perdeyi kapatmaya gitti ama çocuk orada yoktu.Üstünü değiştirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYALLERİN ÖTESİNDE
Teen FictionHAYALLERİN ÖTESİNDE... AŞK , GİZEM, MACERA Adım EMMA MİLLER .Beklenmedik bir yolculuğa çıkıyorum hayallerimin ötesinde. Beni ne bekliyor hiç bilmiyorum. Beynim adeta acıyor . Değişiyorum galiba ama biraz farklı hissediyorum . AH pardon kendimi tan...