0:Kaybolan Anılar Ve Geçmişten Bir Silüet

2.3K 99 82
                                    


"çocuklar mola 10 dakika unutmayın, sonra antrenman yapacaksınız!" Nanami Gojonun yerine onun görevini yaparken derin bir nefes aldı, bu adamın bu kadar sorumsuz olması sinirini bozuyordu. "hmm, öğretmenlik çok yorucu" Gojo ağacın altına yatmış söyleniyordu "çalışan benim sen değilsin ki aptal herif!" Gojo tek gözünü açıp ona baktı "öyle miymiş?" Nanami sinirle dişlerini sıkarken Gojo gülümseyip geri gözlerini kapattı.

O sırada eteği rüzgardan dolayı uçuşan bir öğrenci akademinin kapısının önünde durdu "sürüklenmekten bıktım" hissiz bir ses tonuyla konuştu ve kumral saçlarını düzeltti, bavulunu çekiştirerek taşıdı ve ilerledi.

Az ileride iki adam konuşuyordu, yanlarına gitti, "akademi böyle devam edersen seni atacak" "atsınlar" "nasıl para kazanmayı düşünüyorsun?" "hırsızlık boşuna icat edilmedi" Nanami hemen sesini kıstı "bunu sakın çocukların yanında söyleme, bir de onların senden utanmasını istemiyorum" kız boğazını temizledi, bunu yapmasıyla kavga etmeyi kesip ona baktılar "pardon bölüyorum ama, öğrencilerin nerede kaldığını biliyor musunuz?" Gojo ayağa kalkıp üstünü düzeltti "çok geç, birisi hırsız bir öğretmeni olduğunu öğrendi bile" böyle konuşmasına rağmen ciddi olmadığı o kadar belliydi ki kız tepki göstermeyi gereksiz buldu "eminim muhteşem bir hırsızsınızdır efendim, ama şu an bir odaya ihtiyacım var" Nanami kafasını iki yana sallayarak diğer öğrencilerin yanına doğru yürümeye başladı "bir kez olsun işe yara ve öğrencine yardım et Gojo" beyaz saçlı olan sırıtarak kızın yanına yaklaştı "tabi ki ederim, ve efendim değil, sensei" kız dibine giren adama aldırmadan etrafı incelemeye başladı "tamamdır sensei" Gojo bir süre onu inceledi "benimle gel...ismin neydi?"

Kız yeşil gözlerini tapınaklardan çekip ona baktı ve nezaket gereği hafifçe gülümsedi "Lana, Lana Lnyx."
"pekala, beni takip et Lana"

.

Uzun yolda yürürken Gojo hızlıca her şeyi açıklıyordu "öğrenci odaları burada, öğretmen odaları ise arka tarafta, bu arada 1.sınıfsan eğer öğretmenin benim" arkasına dönüp kızın tepkisine baktı, Lana başını olumlu anlamda salladı "1.sınıfım" önüne dönüp devam etti "3 sınıf arkadaşın var ve tek sınıf sizsiniz, diğerleri çoktan bir kaç göreve katıldı bile o yüzden ayak uydurmaya çalış, bu arada neden geç geldin?" Lana ne diyeceğini biraz düşündü ama her şeyi açıklayacak bir şey bulamadı bu yüzden dediği tek şey "ailevi sebepler, babam birden karar verdi" oldu.

Gojo onun yuji kadar açık olmasını beklemiyordu ama yine de daha fazlasını öğreneceğini düşünmüştü, tapınaklara geldiklerinde "baban klan lideri falan mı? Normalde bu akademiye girecek kişilere aileler değil biz karar veririz" diye sordu Lana derin bir nefes aldı ve alacağı tepkiye kendini hazırladı "babam okul müdürünün oğlu" Gojo durakladı "bizim moruğun çocuğu mu ?" Lanaya dönüp dibine girerek onu incelemeye başladı "velet, baban tam olarak kim?" Lana adamın çatlak davranışlarından dolayı biraz huzursuz olmuştu ama babası ona güvenebileceğini söylediyse söylemekte bir sakınca yoktu "Michael Mika Lnyx, büyükannem yabancı uyruklu o yüzden 2 ismi var"

Gojo bir süre durakladı, sonra ters tarafa saparak öğretmen yurtlarına yürümeye başladı "hey!" bu sefer aşırı hızlı olduğu için Lana ona yetişemiyordu, neredeyse koşarak peşinden gitti, Gojo kendi odasını bulup büyüyle kapısını açtıktan sonra direkt içeri girip perdeleri çekti "sensei, sıkıntı nedir?" Lana nefes nefese kalmış bir şekilde odasına girdi. Gojo ona uzanıp arkasından kapıyı kapattı.

Hala üzerine eğilmiş durumdayken fısıldadı "eğer gerçekten onun kızıysan bu kadarcık şeyle ölmezsin" tek eliyle göz bandını kaldırdığında ışıltılı mavi gözleri ortaya çıkmıştı ama bir sorun vardı, Lana ona baktıkça üzerinde bir yük hissediyordu, Gojo üzerine daha çok eğilip çenesinden tuttu ve kendisine bakmaya zorladı "yeşil gözler, beyaz ten, kumral saçlar ve kalkık kaşlar. Babandan tek farkın masum bir yüzün olması. " gözleri birden daha çok parlamaya başladı "evet evet seni hatırladım, Mikanın küçük kızı..."

Etraf birden karardı ve bazı anılar görünmeye başladı ; takım elbiseli bir adam , Lana küçük elleriyle ona uzanıyordu , 5 veya 6 yaşlarında olmalıydı "sigaraya dokunmak mı istiyorsun?yanacaksın" ellerinde bir acı "söylemiştim, tamam ağlama , bak attım" sakinleştirici bir gülümseme...

"hadi babanı bulalım".

ve başka bir kesit; "ne yaptın!" ağlayan bir kadın "hiçbir şey efendim , sadece oyuncağı düştü , yemin ederim!" korkutucu bir aura "oyuncağı düştü diye bu kadar ağlamaz , beni aptal mı sandın!?" mavi bir ışık . "Çocuğu bahçeye götürün , benim biraz işim var"

son olarak bir tane daha ; küçük kanlı eller ve kırmızıya boyanmış beyaz elbise "eğitilebilir" "artık kızımın yanında dolaşmanı istemiyorum" .

Lana bir uykudan uyanır gibi gözlerini açtı "işte burası öğrenci bölümü" Gojo onun odasını gösteriyordu , kafası karışmıştı "şey , az önce söyledikleriniz-" Öğretmen şakacı bir tavırla konuştu "Tanrım çok inatçısın , tamam senin odanda da sıcak su olacak , şu öğrenciler ne kadar şımarık" Lana bir süre adama bakakaldı ama bir şey söylemedi "peki sensei , teşekkür ederim" Adam gülümsedi "pekala , eşyalarını yerleştir bakalım , saat 4te arkadaşlarınla tanışırsın" garip bir ritimde ıslık çalarak koridorda yürüdü ve gözden kayboldu .

O sırada Lana'nın aklında tek bir soru vardı "az önce Gojo Satoru benim zihnimi mi sildi?"

Bu işi kendi başına halletmeliydi çünkü babasının çevresinde bir sıkıntı var gibi görünüyordu . Geldiğinden beri sıktığı yumruklarını açtı ve yarılmış avucundan parlak ışığın çıkmasına izin verdi. "ne düşündüğünü anlayamıyorum"

.

.

.

selamm , daha önce hiç animeler için fan kitabı yazmamıştım dkjfhhad heyecanlandım

şimdi öncelikle , bu kitabı klişe yapmamak için çok uğraşacağım çünkü genelde kızı ya bad girl ya da saf salak bişi yapıyorlar ama bu öyle olmayacak (umarım)

elimden geldiğince karakterleri kendi kişiliklerine göre yazacağım , ama kendi kurgum olduğu için uymayan kısımlarda olabilir o yüzden biraz karma olacak dlkfjaelkd umarım seversiniz ^^

|you| gojo satoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin