Merhaba, 3. bölüme geldiyseniz hikayemi beğendiğinizi varsayıyorum.O yüzden beğenirseniz ve görüşlerinizi yorum olarak belirtirseniz mutlu olurum.
İyi okumalar bebislerim..........................................................................
Ege'den
Gözlerimi açtığımda en son yaşadıklarım geldi aklıma, artık bir annemin oluşu yurtta kalmıyacak olmam aman allahım annem en son ne yapmıştı beni bildiğin emzirmişti bu ne derece normaldi hem ben 16 yaşındayım beynim binlerce soruyla doluyken nerde olduğumu farketmemiştim bile.
Bir beşikteydim kalkmaya çalıştım ama sanki kalkacak gücüm yoktu üstüme baktığımda ise altımda bez üstümde kısa tisort vardı. Bez mi dedim ben?
Bu kadın kafayı yemiş psikopat biri
"imdaaat" çırpınmaya başladim. Deli gibi kaçmak istiyodum ama kalkmaya çalışırken düşüyodum."Oğluşuuum" Bu o manyağın sesiydi kapıyı açıp sırıttı. "Annecim uyandın mı?" Bana doğru gelirken geri çekilmeye çalıştım. Beni kucağına çekti "bırak beni sen ne yaptığını sanıyosun? deli kadın" Hiddetle beni bir yere yatırıp soymaya başladı. Tamam pişman olmuştum. Bana ne yapıcaktı?
"Oğlum ilk günden seni zorlamak istemiyorum annecim ama bir şeyi öğrenmek zorundasın." Bezimi çıkardığında tamamen çıplaktım kendimi gizlemeye çalışıyorum ama çok güçlüydü. Elini penisime atıp sıkmaya başladı. "Ahh canım yanıyo lütfen özür dilerim." "Beni iyi dinle Ege
bu sikin bundan sonra benim vücudun benim sen benimsin bunu kendine hatırlat. Benim minik bebeğimsin. Ilk ve son kez kuralları sayıcam sana sende beni iyi dinle tamam mı? "
Korkmuş ve etkilenmiştim. "A anladım.""Kural 1 bana her zaman saygılı olucaksın.Anneciğim annecik diye sesleniceksin."
"Kural 2 bebek olucak benim sözümden çıkmayacaksın."
"kural 3 bez kullanıcaksın tuvaletini yapmadan önce benden izin alıcak çişini ve kakanı o beze yapıcaksın."
"kural 4 mama yiyecek süt içeceksin."
"Şindilik bu kadar ege anlaşıldı mı?"Şok olmuştum bu kurallar evet bebek olmak hele böyle bir kadının memesini emmek kabul edebilirdim ama bez başka çarem yokru sanırım korkmuştum. "Anlaşıldı a annecim."
"Aferin güzel oğlum" bezimi tekrar bağlayıp beni giydirdi.Arabada yaptığı gibi memesini çıkartıp ağzıma getirdi.
Gözlerine bakıp emmeye başladım. Refleksle ellerimle tuttum. O kadar yumuşak ve sütün tadı o kadar güzeldi ki. "uyu bakalım ege yarın sabah yeni hayatının ilk günü"...........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Age play+18
ChickLitKitap age play kitabıdır. Annecik ve onun bebeği. Kitapta erkeğin hem bebek oluşu hemde köle oluşunu yazıcam. ........ Kitap +18 lütfen ona göre okuyun. İyi okumalar.