RÜYAMDA TARIÇA NYX'I GÖRDÜM!
Bana bakıp gülümsedi."Nasıl gidiyor kızım!? "dedi. Ona güzel gittiğini rüyamdan kalkabilirim miyim dedim. Bana baktı gülümsedi alnıma dokundu ve rüya bitti. Gözlerimi açmama(adını söylemeyi unutmuşum kusura bakmayın) Liz sebep oldu. Büyük bir çığlık attı. Kulağım delinmiş gibi hissediyordum. Ona bağırdım bu da neydi dedi. Bayan Tara ve birkaç öğretmen odamıza daldı ve suratları değişik bir hal aldı. Şaşırmışlar miydi. Liz bana aynaya bakmayı söyledi. Aynada alnımda bir hilal dövmesi etrafında değişik semboller boynuma kadar iniyordu. Bayan Tara bana uyumam gerektiğini yarın konuşacağımız gerektiğini söyledi. Yatağa girdim yorganı kafama kadar çektim. Liz bana iyi geceler dedi ve uyudu. Sabah olduğunda Liz kıyafetlerini giymiş hazır bekliyordu. "Uykucu hadi kalkman gerek." dedi. Nasıl giyindim hazırlandım bilmiyorum ama odadan çıkarken çok güzel gözüktüğümu söyleyebilirim hatta Liz bana bakıp bir wow çekti. Listemi alıp yemekhaneye indik. Çok kalabalıktı. Herkesin gözü benim uzerimdeydi. Liz beni çekip bir masaya oturdu. Birkaç kız kendi aralarında konuşurken Liz onlara seslendi "Hey kızlar!" kızlar bana baktılar hepsiyle tanıştım. Uzun sarı saçları olan (kız gerçekten çok güzeldi) kızın adı Isabela. Isabela nin ikiz dediği ama hiç benzemedigi sadece kişisel olarak benzediği kişi Lucy di. Sesi soluğu çıkmayan dahi kız Emma'ydi. Cok konuşan dedikoducu kız ise Andaidi. Yemeğimizi yedikten sonra derse yetişmem gerekiyordu. Dersimiz vampir tarihi idi. Bayan Lissandra projeksiyondan tahtaya bir yazı aktardı "5 elementi kontrol edebilen tek kişi:NYX" yazısı geçti. Önceki derslerden (yani Emma dan öğrendiklerim ve bayan Tara nin söylediği bilgilerden) vampirlerin özel güçleri olduğunu bunların element kontrolü, zihin, kontrolü, duygu kontrolleri,geleceği görmek. Bunlardan Birkaç tane eksik söyledim. Bayan Lissandra sunumu bitince gözüm birine takıldı. Baktım baktım baktım... İçimden bir vay çektim. Mavi gözleri öyle bir parlıyordu. Kaslı vücudu, siyah saçları kumral oluşu beni baştan almıştı. Ve o an çok rahatsız edici birşey oldu. Bana baktı ve gülümsedi. İçim erimiş bacaklarım benim tutamazken tam düşerken beni güçlü biri yakaladı. Kafamı kaldırdığımda onu gördüm..."Merhaba. "dedi. Bende aynı şekilde cevap verdim." Benim adım Jackson. Jackson Indiana."sesi o kadar narin ve bir o kadar güçlü ve kibar bir sesti."Merhaba benim adım Lara memnun oldum. "dedim. Utanarak teşekkür ettim ve hemen ordan toz olmayı düşünerek sınıftan çıktım. Liz bana o çocuğun okulun en tatlı çocuğu olduğunu çok şanslı olduğumu söyledi. JACKSON INDIANA?!?!?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulu
Fantasyİlk Yazım kısa kısa, uzun olucak aklımda bin türlü fikir var kusura bakmayın