VAMPIR OKULU MU?
"Şaka yapıyorsunuz dimi? "böyle birşey bir şaka olmalıydı başka bir açıklaması yoktu." Hayır Lara şaka değil gerçek. Gel seni diğerleri ile tanıştırayım."dedi. Uzun bir koridor geçtik en sonunda bir kapıyı geçince çok büyük bir odaya geldik. Burası bir salon kadardı. Bana buranın onun 'müdür odası' olduğunu söyledi. İçimden bir oha çektim. Bana baktı ve ne düşündüğümü anlar gibi gülümsedi. Elime bir liste verdi. Üzerinde ders saatleri yazıyordu. İsmimin olduğu bölüm nedense boştu. Bana adımı değiştirmek isteyip istemediğini sordu. Ona saf saf baktım. Bana soruyu yineledi. Ardından bana vampir olduktan sonra yeni bir hayat ve bir kişilik olacağım için ismimi değiştirebileceğimi söyledi. Ona hayır dedim. Ve listemde ismim yazdı. Lara Stefano. Bu benim soyadım değildi ki. Benim soy adım Stafford du. Sonradan aklıma geldi. Annem olacak kişi Frank adındaki sürtük ile evlendiği için soyadım böyleydi. Bayan (ona müdür diyemiyorum) Tara ya bunun benim değil üvey babamın soyadı olduğunu eski soyadımı istediğimi söyledim. Listede ismim Lara Stafford olarak değişti. Bayan Tara ya annemi son defa görebilir miyim dedim. Buna izin verdi ama sadece 10 saatim varmış çünkü eğer burdan hocalardan ve diğer vampirlerden ayrı kalırsam ölebilirilmişim. Tüylerinin diken diken olmasını sağlayan bu sözlerin ardından teşekkür edip dışarı çıktım. Bir gözlük ve şapka alıp evin yolunu tuttum. Şansıma güneş fazla yoktu. Evin önüne geldim derin bir nefes aldım. Ve hemen kapıyı vurdum. Annem dehşet içinde bana bakıp olumsuz bir şekilde kafa sallıyordu. Omzundan sürtükler ordusunu gördüm. Büyükannem söylemiş olacaktı ki Frank bana döndü. Ve "Hemen çık burdan şeytanın dölü!!!?!" dedi. Ona sözlerine dikkat etmesi gerektiğini yoksa olacaklara karismiyacagimi söyledim. Bana yine aynı sözü kullandı. Ve ne oldu bilmiyorum bir anda üstüne atladım. Arkasındakiler bana saldırdılar ve sanki ömrüm boyunca kungfu veya karate dersi almış gibiydim. Hepsini dövüyordum. Sonunda hepsi bayıldı annemle konuşmaya başladık annem bana çok burdan dedi. Ona uzun süre baktım. Ve en son gördüğüm şey onun dehşet dolu suratı oldu. Bayılmışım galiba. Odamda işlerle bağlı bir halde duruyordum. Aşağıdan sürtükler ordusunun sesi geliyor dua ediyorlardı. İpleri çözmem basit oldu. Birkaç eşya aldım ve ordan pencereden atlayıp kaçtım. Okulun yolunu hatırlıyordum. Kapının önüne geldim ve içeri girdim. Nobetcilerden bayan Tara ya geldiğimi haber vermelerini istedim. Kabul ettiler. Okul şöyle yerleştirilmis. Kız ve erkek yatakhanesi karşılıklı, eğitim salonları (sınıflar yani, dövüş, ders, zihin, yetenek falan) ikisinin arasındaydı. Ortada bir tane havuz ve kocaman bir bahçesi vardı. Bahce cidden çok büyüktü. İçinde kaybolabilirdiniz. Kızlar yatakhanesinin yolunu tuttum. Kimse yoktu. Odama çıktım. Oda arkadaşım sanki beni bekliyormuş gibi hoşgeldin Lara dedi. Çok çok çok sevimli bir kızdı. İnce kısa kahverengi saçları. Yeşil gözleri,minnacik burnu. Okadar sevimliydi ki. Dur bir dakika adımı nerden biliyordu. Ona bunu sorduğumda buraya gelmeden önce oda arkadaşlarına isimlerini söylerler dedi. Ve ona neden kimsenin olmadığını sordum. Bana bilirsin güneş yüzünden bir sadece kahvaltı için kalkarız ayrıca saat 7 ye kadar uyuruz. Yada dinleniriz. Olayla gittikçe gelişiyor kafam karışıyordu. Yatağım ve eşyaların yerleşmişti. Odamız orta büyüklükte 2 banyomuz vardı iki makyaj aynası(işime çok yarardı) ve 2 dolap vardı. Hemen evden aldığım eşyaları yerleştirdim. Ve yatağa atladığım gibi uyudum. RÜYAMDA TARIÇA NYX'I GÖRDÜM!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulu
Fantasíaİlk Yazım kısa kısa, uzun olucak aklımda bin türlü fikir var kusura bakmayın