Bölüm 4

115 10 0
                                    

Sonra yeniden bayıldım en son buyukannemin  arabasindaydim . Onun lale kokusunu hissedince gözüm biraz açıldı ama tekrar bayıldım. Büyükannem eski bir Kızılderili kabilesinin kanından geliyordu. Onun lale kokulu bahçesine girdiğimizde uyandım. Bana uyumamı dinlenmem gerektiğini söyledi. Yatağıma geçip uyudum. Sabah kalktığımda Büyükannem yoktu. Bahçeye çıktım ayak izleri uçuruma doğru gidiyordu. O yokuşu çıkmak zordu ama inmek kolaydı. Küçükken hep Büyükannem ile bu yokuştan çıkar uçurumdan papatya gül toplar aşağıya inerdik. Bu sefer yorgunluktan yere düştüm. Gözüme bir ışık vurdu. Ölüyor muydum yoksa. Bu nasıl bir duygu. Sonra içime bir huzur doldu. Yavaş yavaş gökyüzüne doğru çıktım. Vücudumu görüyordum. Yüzüm bembeyaz alnımdaki hilal dahada fazla parlıyordu. Sonra havada durdum. Bir anda aşağıya doğru düşmeye başlamıştım. Bedenimin içinden geçtim. Yeraltına girdim. İndim indim indim. Sonunda bir mağaraya ulaştım. Karşımda çok güzel ama çok güzel bir kadın vardı. Şarkı söylüyor çiçeklerle oynuyordu. Beni fark edince gülümsedi ve bana döndü. Büyüleyici bir güzelliği vardı. Bana o yumuşak narin sesiyle dedi ki.

"Merhaba kızım. Benim adım Nyx gece ve vampirlerin tanricasiyim.Seni seçtim Lara. Sen bu dünyayı değiştireceksin. Sana özel bazı şeyler verdim. Büyükannenin Kızılderili olması bana çok yakın olduğun anlamına geliyor bunu unutma onun geleneklerine ve benim geleneklerine sadık kal. Kızım, Lara önüne bu yolda çok büyük engeller çıkıcak bunların üstesinden arkadaşlarınla gelmelisin. Şimdi uyan ve kızım olarak yasa sakın  böyle birşeyi kimseye söyleme. "dedi. Beni alnımdan öptüğüm vampiri ben insandım ölmüştüm  sadece. Ama herşey çok hızlı olmuş ve aynı hızda yukarı çıkmıştım. Tekrar gökyüzüne çıktığımda. Bir odadaydım. Karşımda Büyükannemi görünce içimi huzur kapladı. Sonra arkasından tanrıcanin sesine benzeyen biri seslendi." Merhaba Lara. "bunu söylerken sanki nasılsınız güzel bayan dermiş gibi söyledi." Benim adım Tara bu okulun müdüruyum."dedi. Ne okulu ne müdürü. Büyükannenin kulağıma fısıldadı. "Lara burası VAMPİR OKULU" bu sözler beni dehşete düşürdü. VAMPIR  OKULU MU DEDI!!!

Vampir OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin