(TELEPORTOVALA JSI SE TO GRIDDY'S DOUGHNUTS,POSADILA JSI SE VEDLE PĚTKY A NEUVĚDOMILA JSI SI KDO TO JE A ČEKALA NA AGNES,POTOM TAM PŘIŠEL NĚJAKÝ CHLAP.PĚTKA NA NĚJ KOUKL VRAŽEDNÝM POHLEDEM,KTERÝ JSEM ZNALA..SEDL SE VEDLE NÁS A PŘIŠLA AGNES)
Agnes- Pardon ucpal se dřez,tak co si dáte?
??- éclair s čokoládou.
Agnes-dobře..a vaše děti si dají třeba sklenici mléka?
(Pětka se na mě otočil,a už jen pohledem šlo vidět,že no jí nejradči zabil jen proto že ho nazvala dítětem...)
Pětka- Ten kluk si dá kafe,černý (a ironicky se zasmál)
Agnes- Fajn? A ty?
Y/N- Černý kafe prosím...
(Agnes se na nás jen Koukal divím pohledem a odešla)
(Když jsem se otočila má pětku ,tak jsem viděla jeho tetování s hned si uvědomila kdo to je..ale bylo my to jedno,protože asi jediná z komise,jsem věděla jaká je samota...být několik let sám,není moc dobrý...)
Pětka- od kdy je tohle místo taková díra?Chodil jsem sem jako kluk..chodil jsem sem tajně se sourozenčela a jedli Koblihy..zlatý časi co?
??- ehem...jo..asi jo
(Já jsem se jen usmala a do toho přišla Agnes)
Agnes- prosím...
(Vytahovala jsem peníze ale ten chlap promluvil)
??-platím i za ně.
Y/N- díky..
Pětka- ty umíš mluvit jo?
Y/N- jo umím (já se jen usmala)
(Potom jsem si všimla nápisu co měl žen chlap na sobě a promluvila)
Y/N- musíte se hodně vyznat ve městě?
??-to doufám
Pětka-bezva scháním adresu..
(Pětka se ho zeptal na nějakou adresu s já si v pohodě pila svoje kafe,a doufala že se tam neukáže nikdo z komise,protože jsem věděla,že si pětka ještě nevytáhl čip...když jsem se na něco chtěla zeptat tak ten chlap vstal s odešel.a jak kdybych to přivolala,přišly tam lidi s komise....)
Y/N- sh!t...
Pětka- do byla rychlost, myslel jsem si že mám víc čase než mě najdete.
??- tak jo,uděláme to takhle jako profici jo?
(A potom si všiml mě a já jen protočila oči)
??- Y/N co ty tady děláš?
Y/N- něco co ti muže být u prdele.(ironicky jsem se zasmála zatím co pětka nechápal jak mě zná..a potom mu to ale došlo,a divil se ,že jsem mu nic nechtěla udělat.a tak to neřešil)
??- no nic..ty si to vyřešit s matkou..a ty zvedni zadek pětko a pojď s náma.chceme si promluvit.
Pětka-nemám vám co říct..
??-nemusí to tahle dopadnout,nechci zabit dítě a potom s tím jít domu..
(Někdo mě chytil na ruku a já řekla)
Y/N- tím bych se netrapíla..protože domu už nepřijedeš ! (Tomu kdo tě chytil si řekla)
Y/N- proslýchá se,že me nechal jít s ustreliš si hlavu.
(Ten člověk to taky udělal,pětka mezitím vzal něco vzal a toho chlapa podnúl do krku a z tebe a pětky se s stal dá se říct tím. No potom se tam začlo střlílet s začly jste bojovat...)
ČTEŠ
~ Stracené číslo 8 ~ /FF- Five Hargreeves
FantasyThe Umbrella Academy řeší apokalypsu,do toho se jim stane jedna věc,která jim změní život.. UPOZORNĚNÍ: příběh obsahuje sprosté slova,krev atd