Merhaba! Uzatmadan konuya girmek isterim. Ben bir babywitchim. Bu aralar sürekli sublarla uğraşıyorum ve bir sayfada Rayne adlı kişinin Vampir Güzelliği Sub'ından bahsediğini gördüm. İnsanlar before after falan atıyordu. Oldukça dikkatimi çekti doğrusu. Dinlemeye başladım ve yorumları okudum. Gerçekten oldukça etkili olduğunu söyleyebilirim. Her şekilde etkilerini hissediyorum. Aslında genel olrak bu subda vaadedilenler; beyaz diş, keskin köpek dişleri, beyaz ten, ideal vücut, kırmızı göz ( bu konuya değineceğim). Kırmızı göz konusunu anlatmak isterim kısaca. Gözdeki melanin miktarını düşürmeye ve kırmızıya en yakın tona getirmeyi vaadediyor aslında. Kırmızı göz mutasyon dışında elde edilemez ve sağlıklı da değildir. Şimdi size dinlediğim bir kaç sub göstericem. Kendinize uygun olanları dinliyebilirsiniz.
Rayne - Vampir Güzelliği
Bu en çok etki aldığım ve en çok dinlediğim. Daha ilk günden belirli ölçüde istediğime ulaştım. Dişlerim gerçekten uzadı ve sivrileşti. Ten rengim zaten çok açık bir fark varsa da gözlemlemedim ki pek dikkat de ettiğim söylenemez. Dudaklarım da büyük ama sanki renklendiler. Bunlar sadece ilk günlerin sonuçları. Dinlerken biraz baş ağrısı yapıyor ve dişleriniz ağrıyor.
Cherizu - Vampir Güzelliği
Ne desem yalan olur aşırı dinleyip dikkat etmedim ama etkili görünüyor.
Bunlar bu sıralar dinlediklerim. Dişlerim hakkında çok odaklandım çünkü hoşuma gitmeye başladı. Dişlerimden sonra saçlarım hakkında odaklanacağım. Düz ve sarı saç istiyorum. Bu konuda da deneyimlerimi aktaracağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Güzelliği Sub ve Deneyimlerim
VampirSize deneyimlerimi objektif bir şekilde aktarmaya çalıştım sorularınız olursa her daim sorabilirsiniz.