Am fugit cat de tare am putut parca tot era o cursa in flacari si daca nu ajungeai la timp mureai!Am fugit chiar mai repede decat Sero care se balansa pe bandele lui:^Asta inseamna ca sunt un disperat😅
.
.
.
Cand am ajuns Bakugo se lupta din ras puteri,era intro stare deplorabila ars si plin de sange..Efectiv am intepenit uitanduma la el,imi era asa teama dar nu pt mn ci pt el,nu stiam ce sa fac!Dar fara sa stau pe ganduri am sarit in lupta in timp ce ceilalti se holbau!Am sarit in fata lui Bakugo si am oprit focul in bratele mele intarite!Bakugo-kirishima fugi!!!N-ai ce cauta aici!!Vei fi ranit!
Kiri-Nu pot fugi fara sa fac nimic *zanbind*Dintr-o data au aparut Azawa-sense si ceilalti profesori.Atunci lam luat pe Bakugo care era estenuat si am fugit la infirmiera scoli.
.
.
.
Am stat langa Bakugo zi peste zi pana sa trezit nu m-am miscat de langa patul lui.Pana la urma sa trezit!Bakugo-unde sunt ce sa...
Kiri-Bakugo te-ai trezet (si am sarit pe el sal iau in prate)
Bakugo-kirii!!Ma s-sufoci!!!
Kiri-Scu-scuze😅.Sunt atât de bucuros ca te-ai trezit
Bakugo-Ce sa intamplat?!
Kiri-Ai fost luat de infractori.Si mai aveai putin si te luptai pana la ultima suflare...Si te-am salvat si ai stat in coma vreao 5 zile...Mina-Bakugo te-ai trezit!
Denki-Hei somnorosile te-ai decis sa te trezesti:)
Bakugo-toata lumea e aici...
Mina-kiri nu a plecat de langa patul tau tea vegheat zi si noapte😌
Bakugo-s-serios...(uitanduse la mine dar nu cu fata lui obisnuita incruntata ci cu o fata blanda nush cum sa ecplic)Recovery Girl-cineva va trebui sa stea cu bakugo urmatoarele nopti deoare ce se va putea sufoca in somn deoare ce iau fost afectati plamani.
Kiri-Eu!!...Adica e-eu pot sta cu B-bakugo..
Recovery Girl-bine daca se sufocă punei acest aparat pe gura si pe nas.
Kiri-o-ok...
.
.
.
Am ajuns si la camin...si gchiciti nenorocite Bakugo avea o mana in gchips iar Recovery Girl mi-a zis sal ajut sa se schimbe pentru a nu face mult prea....mda si eu ce ma fac acum cum îi zic asta pun pariu ca nu va fi deacord:/
.
.
.
M-am dus cu Bakugo in camera dar..Nush avea un zambet destul de ciudat pe fata😶Bakugo-kiri vino putin...
Kiri-b-bine...Bakugo imi ia mainile si mi le pune in jurul taliei lui pe la spate...
Bakugo-Ma ajuti😏
Kiri-am...o-ok..Vai de mn●////●,îi trag tricolu...Bakugo imi zîmbeste ciudat si ma inpinge catre perete...
Bakugo-si ce vr sati fac....😏
Kiri-am..n-ni-nimic.Nu ma asteptam la asta de la bakugo!Nici nu ma asteptam sa ma placa cred...intrun fel ma bucur dar pe de alta parte se comporta diferit...
Ma incolteste la perete si ma...m-ma saruta!!Chiar pasional🤭
Apoi ma tranteste in pat si incepe sa ma sarute in continuare...nu stiam ce sa spun●///●atenti incep lucruri perverse
.
.
.
Bakugo incepe să-mi dea camasa jos si se apropie din ce in cel mai mult de ****...eu stau uimit si nu spun nimic.Kiri-Bakugo in-inceteaza😖
Bakugo-Stiu si eu si tu sti cati place*si zambeste pervers*De aici va las imaginatia sa functioneza😏
.
.
.
Demineata ma trezesc in pat cu Bakugo el tinănduma strans in brate iar gchiciti..TOATA CLASA ERA IN JURUL NOSTRU SI NE FACEA POZE!!!Bakugo se trezeste si cred ca stiti ce urmeaza:)
Bakugo-VA omor pe toți!!!Shineeeeee!!!
.
.
.
Dupa acea mina,denki si sero ma iau de oparte:^Mina-Si porumbeilor ce ati facut aseara😏
Denki- Efectiv creierul mi-a dat eroare când mi-a zis Mina de voi😂
Sero-Nu mi-a trecut prin cap cal placi pe bakugo!
Mina-Eu mi-am dat seama de multtt~~~~~~~~~~~va urma~~~~~~~~~~~~
CITEȘTI
bakugo x kiri
Romancedeci in poveste este vorba despre bakugo si kiri(povestea personajelor va fi schimabata pentru a se potrivi cu actiunea;>;) [greseli de scriere vor mai exista•^•)